orkavaradu skrev:om bilen inte har hunnit bli såld... så verkar d trevligt en bit från sthlm bara..
camaro67 skrev:linneahultman skrev:Om jag lyckas "ragga" någon som kan köra och jag inte ska till Sandviken kanske jag kommer! :)Borde nog inte vara några större problem för dig att ordna de :P
linneahultman skrev:Om jag lyckas "ragga" någon som kan köra och jag inte ska till Sandviken kanske jag kommer! :)
linneahultman skrev:camaro67 skrev:linneahultman skrev:Om jag lyckas "ragga" någon som kan köra och jag inte ska till Sandviken kanske jag kommer! Borde nog inte vara några större problem för dig att ordna de Haha.. Det är då inte många som får köra min bil heller, och de som får brukar vara upptagna ;/ Sen är det ju lördag också, då vill de dricka!
camaro67 skrev:linneahultman skrev:Om jag lyckas "ragga" någon som kan köra och jag inte ska till Sandviken kanske jag kommer! Borde nog inte vara några större problem för dig att ordna de
linneahultman skrev:Om jag lyckas "ragga" någon som kan köra och jag inte ska till Sandviken kanske jag kommer!
camaro67 skrev:orkavaradu skrev:om bilen inte har hunnit bli såld... så verkar d trevligt en bit från sthlm bara..Med din bil så går de ju fort
orkavaradu skrev:camaro67 skrev:orkavaradu skrev:om bilen inte har hunnit bli såld... så verkar d trevligt en bit från sthlm bara..Med din bil så går de ju fortjag mysåker ju bara
camaro67 skrev:linneahultman skrev:camaro67 skrev:Borde nog inte vara några större problem för dig att ordna de :PHaha.. Det är då inte många som får köra min bil heller, och de som får brukar vara upptagna ;/ Sen är det ju lördag också, då vill de dricka! :(Du får ju säga att man mår mycket bättre dagen efter om man inte dricker :D
linneahultman skrev:camaro67 skrev:Borde nog inte vara några större problem för dig att ordna de :PHaha.. Det är då inte många som får köra min bil heller, och de som får brukar vara upptagna ;/ Sen är det ju lördag också, då vill de dricka! :(
camaro67 skrev:Borde nog inte vara några större problem för dig att ordna de :P
cnc7280 skrev:om 3 timmar så operaras jag men blir jag ok tills träffen så kommer jag
patrik90j skrev:kanske dyker upp efter örebro mixen