kul o se nån som restorerar och fixar orginal delarna o inte bara köper nytt, bilen behåller ju sin retro feeling och historik på nåt sätt då! är väldigt nyfiken på bagagehållaren och fälgarna, som sagt sått ihop grejerna nu så man slipper gå runt här o fundera på slutresultatet!
kul o se nån som restorerar och fixar orginal delarna o inte bara köper nytt, bilen behåller ju sin retro feeling och historik på nåt sätt då! är väldigt nyfiken på bagagehållaren och fälgarna, som sagt sått ihop grejerna nu så man slipper gå runt här o fundera på slutresultatet!
lycka till// Jackack
Hihi...tusen tack, ja det är lite kul att behålla karaktären på bilen , och sen blir det billigare också :-) Inom nån helg till har jag beräknat att montera hjulen , det blir samtidigt som fångarna åker på.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
StahlgrenDesign ; Ja nu vill jag snart se den själv också med fångare och hjul...men det tar tid allt Cage ; Tackar :-) man putsar så gott det går. Helvete_racing ; Nej tack , vänligt men bestämt :-) Ska vila lite efter detta
Ett par timmar ikväll får räcka. Har putsat och vaxat bla. runt bagaget där listen ska monteras tillbaka. Inte nyskick , men det är kul att se vad fin den är i alla vinklar och vrår...
...gruvar mig lite för listerna, men nu är dom rekondade med Autosmart Vinylshield så att listerna blir svarta, mjuka och fina igen. Får torka in över natten och sen blir det kromputs.
...beställde nya nummerplåtsbelysningar idag samt ny gummimuff vid tankpåfyllningen. Nya nummerplåtar beställs strax....
Tjena , ja man kan testa med en rand men jag tror det blir för skarp kontras med svart mot den ljusa lacken
Det har du nog rätt i, tänkte inte på färgen på din bil ser nog bättre ut med en mörk lack
Däremot tror jag att det skulle vara på sin plats med att montera film på kromlisterna runt fram-och bakrutan samt sidorutorna. Svart skulle vara bäst där , tror du sånt skulle gå att göra?
Tjena , ja man kan testa med en rand men jag tror det blir för skarp kontras med svart mot den ljusa lacken
Det har du nog rätt i, tänkte inte på färgen på din bil ser nog bättre ut med en mörk lack
Däremot tror jag att det skulle vara på sin plats med att montera film på kromlisterna runt fram-och bakrutan samt sidorutorna. Svart skulle vara bäst där , tror du sånt skulle gå att göra?
Det tror jag absolut! Hade tänkt att testa det på min med då mina kromlister är täckta med eltejp.