2732
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

8 Inlägg
12 juni 2011
Clintan66 skrev:
hampan93 skrev:
Dometros skrev:

Varför inte? om jag får fråga.

För man samlas i hbg känns lite märkligt att ligga och tuffa upp till Ängelholm. Hade ju varit en sak om de varit samling i Ängelholm och sen race där.

Sluta snacka race här tack. Vi vill inte få tråden låst nu när den väl kommit igång och det börjat komma folk igen.

Finns inget som har med race här att göra. Här är det bara lek som gäller och förhoppningsvis mycket folk på träffarna smile

du har rätt Clintan smile

239 Inlägg
12 juni 2011
JDMCRAZE skrev:
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:

jaha vem hörde du det av då? tongue jävla skit alltså. haha
fick du kritat lite igår då? big_smile

han med den svarta skylinen.. vet inte vad han heter ^^
slängde faktiskt på nya däck på förmiddagen och en hjulinställning sen invigde däcken rätt ordentligt om man säger så :-P

såg dig igår big_smile fysatan i helvete vad den går erik smile

hehe ja den duger till att krita med iaf tongue

2 077 Inlägg
12 juni 2011
Arkaj skrev:
JDMCRAZE skrev:
Arkaj skrev:
han med den svarta skylinen.. vet inte vad han heter ^^
slängde faktiskt på nya däck på förmiddagen och en hjulinställning sen invigde däcken rätt ordentligt om man säger så :-P

haha vadå dagens understatement big_smile
skulle frågat om en åktur men hann inte,... du va lite för SNABB ^^ big_smile haha!!
Synd inte din bil tog min supra oskuld ^^ haha smile
Men är glad jag iaf fick åka supra igår smile fan inte en dag försent!
TACK SUPRALADY smile

Kan man få en åktur nästa gång? smile
Senast redigerat av JDMCRAZE (12 juni 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

239 Inlägg
12 juni 2011
JDMCRAZE skrev:
Arkaj skrev:
JDMCRAZE skrev:

skulle frågat om en åktur men hann inte,... du va lite för SNABB ^^ big_smile haha!!
TACK SUPRALADY smile

Det är bara att komma o fråga. Och sitter ingen annan där för tillfället så kan vi nog ordna nåt smile

2 077 Inlägg
12 juni 2011
Arkaj skrev:
JDMCRAZE skrev:
Arkaj skrev:

TACK SUPRALADY smile

Det är bara att komma o fråga. Och sitter ingen annan där för tillfället så kan vi nog ordna nåt smile

I will nästa gång jag ser dig smile
tack Erik smile

44 Inlägg
13 juni 2011
Vad är det för träffar som är aktiva just nu och när är de?

Jag själv brukar befinna mig på Meca raceway i Malmö på onsdagar om vädret ser ut att hålla. Sen vet jag att det finns något i Helsingborg, Landskrona, Löddeköpinge, Ystad och Lund, men eftersom jag inte varit på någon av de det här året vet man inte om det fortfarande är aktiva träffar.

2 011 Inlägg
13 juni 2011
Trådstartare
gunsnroses skrev:

Jag själv brukar befinna mig på Meca raceway i Malmö på onsdagar om vädret ser ut att hålla. Sen vet jag att det finns något i Helsingborg, Landskrona, Löddeköpinge, Ystad och Lund, men eftersom jag inte varit på någon av de det här året vet man inte om det fortfarande är aktiva träffar.

Helsingborg är aktiv och verkar bli bättre. Tyvärr lite otur med vädret i Lördags, men bra med folk endå. Det är Fredagar och framför allt Lördagar klockan 21,00 som gäller på Max/Väla parkering.

Lödde verkar tyvärr inte komma igång. Tror själv på att det måste finnas lite lek  och inte enbart bilträff.
Det är Torsdagar klockan 20,00 där.

Ystad är där en del folk mellan åt, men tyvärr samma som Lödde och ingen lek. Klockan 20,00 på fredagar.

Lund kan jag inte svara på eftersom jag inte vart där ännu. Ska finnas en tråd som någon ny inflyttad startat och är på lördagar innan Hbg om jag minns rätt. För mig det var 19,00 på Nova i Lund.
"Arkaj" vet nog bättre ang Lund vad som gäller ang plats och tider.
Senast redigerat av Clintan66 (13 juni 2011)

Inte farten som dödar. Det är stoppen

44 Inlägg
13 juni 2011
Clintan66 skrev:
gunsnroses skrev:

Helsingborg är aktiv och verkar bli bättre. Tyvärr lite otur med vädret i Lördags, men bra med folk endå. Det är Fredagar och framför allt Lördagar klockan 21,00 som gäller på Max/Väla parkering.

Lödde verkar tyvärr inte komma igång. Tror själv på att det måste finnas lite lek  och inte enbart bilträff.
Det är Torsdagar klockan 20,00 där.

Ystad är där en del folk mellan åt, men tyvärr samma som Lödde och ingen lek. Klockan 20,00 på fredagar.

Lund kan jag inte svara på eftersom jag inte vart där ännu. Ska finnas en tråd som någon ny inflyttad startat och är på lördagar innan Hbg om jag minns rätt. För mig det var 19,00 på Nova i Lund.
"Arkaj" vet nog bättre ang Lund vad som gäller ang plats och tider.

Tackar för svar! Då får man ta och titta förbi HGB-träffarna någon dag då. Tycker att det är lite drygt att det är på helgen, då har man ju så mycket annat att kasta tid på men men...

239 Inlägg
13 juni 2011
Clintan66 skrev:
text

Tror nog att det är mcd stattena som gäller på fredagarna vid 21.
Och är det nåt med r4f så är det väla lördagar.
Har inte dom något så är det stattena då också. Som det har sett ut änsålänge iaf.

Ang. Lund vet jag faktiskt inte då jag inte varit på samlingen vid nova än roll
Men det är väl 19 som gäller där på lördagar sen vidare till hgb men intresset verkar rätt dåligt
där med tyvärr.

299 Inlägg
13 juni 2011
r4f kör samling på lördag på max / väla.
Så kom gärna förbi. räknar väl att vi börjar samlas runt en kl 20 o fram.

// Bredin

2 Inlägg
13 juni 2011
kommer nog till hbg på fredag. men kan inte förstå vart allt folk har tagit vägen ? allas intresse kan väll inte bara dö ? jag menar för 2 -3 år sedan var det säkert över 300 bilar på löddes parkering var har de tagit vägen ? sad

49 Inlägg
13 juni 2011
De undrar jag också.. När jag hade moppe så var hela parkeringen helt fylld med bilar. Nu är man glad om det kmr 50 bilar:/
Allt beror ju inte på poliserna heller, folk kör inte till lödde på torsdagar längre bara sad

Beary skrev:
kommer nog till hbg på fredag. men kan inte förstå vart allt folk har tagit vägen ? allas intresse kan väll inte bara dö ? jag menar för 2 -3 år sedan var det säkert över 300 bilar på löddes parkering var har de tagit vägen ? sad

479 Inlägg
13 juni 2011
Mr-Bredin skrev:
r4f kör samling på lördag på max / väla.
Så kom gärna förbi. räknar väl att vi börjar samlas runt en kl 20 o fram.

Nästa lördag 18/6 = check smile
Nu sist var jag där 19.45 och de va jag o en annan där hehe, men de tog inte så lång tid innan fler droppa in big_smile

I´m living my life a quarter mile at the time!

2 077 Inlägg
13 juni 2011
Hoppas på bra drag denna helgen som kommer nu smile
dock blir helgen som nyss var svårslagen wink

Men vi kan också big_smile
Join forces! haha!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
14 juni 2011
Varför samlas det folk på två olika platser?

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

428 Inlägg
14 juni 2011
Takashi skrev:

jag förstår inte heller det. trotts att jag har varit där i typ 8 år nu eller något så blir jag aldrig riktgit klok på var jag ska. det har alltid varit stattena tidigare och förstår inte varför någon hittade på väla. visst stattena är trångt. men det tycker jag är själva grejen. känns som mycket mer folk då och en helt annan "gemenskap"

97 Inlägg
14 juni 2011
håller med er

2 077 Inlägg
14 juni 2011
Go_sideways skrev:
Takashi skrev:

jag förstår inte heller det. trotts att jag har varit där i typ 8 år nu eller något så blir jag aldrig riktgit klok på var jag ska. det har alltid varit stattena tidigare och förstår inte varför någon hittade på väla. visst stattena är trångt. men det tycker jag är själva grejen. känns som mycket mer folk då och en helt annan "gemenskap"

WORD smile
men är det inte race 4 *host' som håller till på Max(Väla)?

8 Inlägg
14 juni 2011
Go_sideways skrev:
Takashi skrev:

som du säger stattena känner man en mycket större gemenskap.

BTW varför är de aldrig folk inne på hbgsr?

mvh

428 Inlägg
14 juni 2011
hampan93 skrev:
Go_sideways skrev:
Takashi skrev:

som du säger stattena känner man en mycket större gemenskap.

BTW varför är de aldrig folk inne på hbgsr?

mvh

hbgsr är stendött. och har varit länge. jag menar vilka är hbgsr? någon vet vet det egentligen?
Blir ju så när man inte får det att kopplas tilll någon.

Sök