åk till en däckhandlare så fixar dom det för en 50 lapp ca.
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Jag tackar och bockar Tack och Bock, jag svor över hur folk slänger skit. Sen kom jag på att jag glömt lite skruvar i Carporten, Fan, det var ju min skruv. Dumma mig
Går forhoppningsvis göra en utvändig plugg blir mycket billigare för dig då men som dom andra säger låt den sitta tills du är där
göra en utvändig plugg??
nej åk som sagt till en gummiverkstad som kommer dra ut skruven och dra i en vulkande korv rakt igenom däcket som kommer svälla igen hållet och det kommer bli minst lika bra som innan... Om det är en ûberseriös kille eller som i ditt fall det har hänt i kanten av däcket skulle jag tro att dom lägger en invändig gummiduk också...kostnad runt 2-300kr vilket är klart billigare än ett nytt däck..
Lätt att nyttja självlagningssatserna & det behövs aldrig en "platta/duk" på insidan då vulkningsmedlet/limmer gör just detta. vulkar ihop "pluggen" med däckets gummi.
Lätt att nyttja självlagningssatserna & det behövs aldrig en "platta/duk" på insidan då vulkningsmedlet/limmer gör just detta. vulkar ihop "pluggen" med däckets gummi.
öhm de håller typ aldrig nå vidare bra mina erfaranheter o har jobat med de i ett par år
Får däckfirmorna fortfarande använda sig av plugg? Har för mig jag hört att det är lapp från insidan sm gäller numera.
Vad jag vet så har dom däckfirmor jag nyttjat börjat att bara använda lappen från insidan med kombination av att dom samtidigt drar nåt genom hålet, men dom kränger av däcket iaf.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Åk till en seriös firma som lagar däcker från insidan! Finns mera oseriösa firmor som drar i pluggar från utsidan. inte speciellt bra. Måste alltid ta isär däcken och kolla så det inte är skadat innui.