2667
Sök

Varning För Fastone.se

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
15 augusti 2006
Kevin jag förstår att du e sur/besviken på Martin men jag tycker inte att du ska smutskasta hans produkter, absolut inga fel på dom.

Hoppas att allt löser sig!

Mvh Patric

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
jag tycker inte han smutskastar utan anledning .

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
15 augusti 2006
Men jag pratar om produkterna inte om hans beteende... Ser ingen anledning till att inte köpa grejer av honom. Har köpt en hel del med prylar av honom och jag kan inte klaga direkt.
Så varför du "precision" inte ska beställa från FastOne.se förstår jag inte? wink

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
15 augusti 2006
Turbo_A4 skrev:
Men jag pratar om produkterna inte om hans beteende... Ser ingen anledning till att inte köpa grejer av honom. Har köpt en hel del med prylar av honom och jag kan inte klaga direkt.
Så varför du "precision" inte ska beställa från FastOne.se förstår jag inte? wink

"deamon" skrev väl i sitt första inlägg att han hade köpt bromsar därifrån som inte höll måttet? Och om nu denne martin inte ens svarar i telefon eller mail hur ska man då få tag i honom om det är något man vill reklamera eller liknande! Ja själv skulle aldrig köpa grejjer när man fått sån information om hur folk beter sej!

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
Turbo_A4 skrev:

eftersom att man inte verkar få någon hjälp om tex skrivor inte är som dom ska . som deamon skrev vibrationeer tex. vad gör man om man köpt Broms Ok \skivor belägg för 25 000kr och de är vibrationer efter de ?
eftersom det inte går att få tag i killen \aderssen så blir det ju välldigt svårt
Senast redigerat av precision (15 augusti 2006)

15 Inlägg
15 augusti 2006
Tycker detta verkar helt absurt, jag menar såna pengar som ni pratar om har jag ju knappt i min ägo.
Hade ni då tänkt utesluta att handla av den här Martin så kan det inte ta länge innan konkursen är ett faktum.
Ta länken till denna tråd och skicka till den där Martin så han får se responsen ute bland folket/fd kunder.
Senast redigerat av kribergarn (15 augusti 2006)

624 Inlägg
16 augusti 2006
Trådstartare
jag har fler pm från folk som e missnöjda med sina produkter , och martin säger till de att det e vad de betalt för
en snubbe hade väntat i flermånader på sina prylar och redan betalt men när produkten kom så var det fel

skiter fullständigt i Martin har hans personnummer samt hans adress och till hans flickvänn så han kommer och betala kalaset
men jag vill inte att fler ska gå igenom det jag går igenom

vad gäller hans produkter så ska jag personligen snacka med hans leverantörar samt skicka samtliga länkar om honom och samtliga pm till hans leverantörer

10 287 Inlägg
16 augusti 2006
Tråd öppnad igen. Låt bli pajkastning och inse att olika personer har olika uppfattning om firmor. Låt Deamon berätta hur det går.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

114 Inlägg
16 augusti 2006
precision skrev:
Spelis skrev:
sammla ihop ett gäng och knacka dörr ? skulle jag ha gjort i detta tillfälle. mad

bästa ideen . jag hänger på så kanske man kan kika lite på deamon supran live:)

om jag inte fått fel info så är supran såld till tyskland

114 Inlägg
16 augusti 2006
Ja de låter ej roligt detta.

kan då säga att du sköter dina affärer snyggt "deamon".

Har varit hos dig 2 gånger nu och alltid fått det proffisionellt gjort.

624 Inlägg
16 augusti 2006
Trådstartare
Slutlekt skrev:
Ja de låter ej roligt detta.

kan då säga att du sköter dina affärer snyggt "deamon".

Har varit hos dig 2 gånger nu och alltid fått det proffisionellt gjort.

Tack smile gör mitt bästa för att få kunderna nöjda det e ju trots allt er jag jobbar för och utan er hade jag inte haft nån lön eller verksamhet

vill bara säga att produkterna är säkert bra för de som det funkar på men för mig var tyvärr ett besvikelse ,fick ju skämmas när bilsport var här och ville göra reportage om min bil som i dagsläget inte fungerade

för övrigt så ringde Martin mig för en timma sen ,,men jag bad honom att alldrig ringa upp mig igen då jag e trött på det här historien

önskar alla lycka till på vallåkra och hoppas det blir ett fint dag

83 Inlägg
16 augusti 2006
Jag köpte ett kopplingskit till min 850 av honom förra året. Det skulle vara en förstärkt koppling men när jag fått den och lämnat iväg jobbet så kom dom som skulle byta kopplingen fram till att det var en orginalkoppling! Kul att pröjsa koppling och byte när det inte behövs...

Skulle få kompensation från Fastone.se men har inte hört nåt av honom sen dess..

MVH Henke

Henke Lindbom
Mjölby
Mazda RX-7 -93 vänsterstyrd, Saab 900 SE V6 vinterbil, Yamaha R1 -03 leksak!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 84&p=1

324 Inlägg
16 augusti 2006
Ja ja bra att veta så man slipper bli blåst....

SmartRepair.se
130 Inlägg
16 augusti 2006
Citat:"Vi på fastOne.se har valt att endast samarbeta med de bästa leverantörerna, det är extremt viktigt att de backar upp oss och våra kunder till 100%.
Vi ställer höga krav på produkterna, både när det gäller finish och funktion. Detta borgar för att kunden alltid skall ha en väl fungerande produkt i sin hand. Vi har egen verkstad och utför monteringar på beställning men har i dagsläget ingen butik, alla våra produkter säljs över Internet. " slut citat...

Har nog inte så stor koll på vad 100% betyder...

Vi tar alltid ansvar för våra jobb mot kund iaf.

><><><><><><><><><><><><><><
If you´re not doing it right! Why do it at all!?

Administratör
11 960 Inlägg
16 augusti 2006
Jag tycker att dessa två herrar ska lösa problemet mellan varandra, alternativt ta det juridiskt om det behövs. Den här tråden löser inget, och det är ord mot ord som gäller och vi har bara Daemons historia att gå på här...

Jag vet faktiskt inte varför Sharky låste upp den här tråden igen, så jag avslutar härmed den här diskussionen tills vidare.

Eventuella invändningar mot låsningen kan skickas till mig över mail, och då vill jag ha en välutvecklad motivering för att jag ens ska överväga det.

Så, tillsvidare: tråd låst.

Mvh.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök