Tjeena alla på garaget!
Jag har nu skaffat mig en sån där leksak som ni alla har och jag hade tänkt börja leka med den
Det är är en mörkgrå VW passat 1.8T väldigt klassisk bil här i denna stad jag kommer ifrån (Kalmar), det är väldigt många som har en sån här.
Varför det blev en passat vet jag inte , de var nog för den hade det jag ville ha och det är ett bra andra hands värde på den.
Men men bara så ni vet så kan jag verkligen inte mycket om bilar och är verkligen inte "grym" på nått i denna genren men jag gillar att sticka ut och jag har börjat gilla bilar enormt mycket så jag börjar lära mig ett och annat för hoppnings vis .
Jag är inte som alla andra som kommer skriva 5 ton text när dom lägger upp bilder utan jag kommer nog lägga in lite text och mycket bilder, för bilder säger mer än 1000 ord
Har lite planer på ljud, grill, trimchip, avgasrör , sportluft filter, dimljus , fälgar, säkning och lite annat smått å gått
men men nu kör vi ! börjar med ljudet !
Ni får ursäkta bild kvalitén har inget annat än min iphone 4
// Ber om ursäkt för fel uppbyggda meningar eller för fel stavningar , jag har skrivsvårigheter samt dyslexi