ska du va med då nästa onsdag? så många meddelande här att man lätt blir förvirrad:)
Tryck_o_pys skrev:
Franck skrev:
verkar nåt man borde vara med
Jonni skrev:
Kära bilvänner,
VÄNLIGEN LÄS NOGA
Vi har valt att ta tag i Onsdagsträffen igen så att vi får samma klass på träffen som vi hade 2007/2008 med ca 200+ bilar och många fler besökare, vi har som mål att göra det ännu bättre denna gång!
Under Vår-/Sommar-säsongen fram emot att träffa er varje Onsdag på SIBA's parkering kl 19 och framåt.
SIBA som äger parkeringen har några krav som gäller ALLA:
< Ingen musik innan 20.00 < Inget Burnande < Inget Buskörande
Dom som har svårt att följa dessa regler kommer att avvisas från platsen med eller utan Polisens hjälp.
Under Höst-/Vinter-säsongen så träffas vi i Parkeringsgaraget vid Hemköp i Frölundatorg, Samma tid.
(Marconigatan, direkt vänster i rondellen efter den lilla bron om man kommer från Statoil.)
Diligentia som äger parkeringen och Frölunda Torg har några krav som gäller ALLA:
- Ingen musik - Inget Burnande - Inget Buskörande - Inget varvande
Dom som har svårt att följa dessa regler kommer att förstöra för alla andra och då har vi ingenstans att vara därefter.
Glöm inte att gilla Onsdagsträffen på facebook, här kommer vi även att ha fortlöpande info och nyheter.
Ja men va bra, gött att ni fixar för Facebookfolket!
Oj, nu lät jag nog lite bitter... Men man känner sig ganska tvungen att skaffa den skiten för att inte missa en massa kul. Och det känns lite orättvist, men den debatten kan vi ju ta nån annan stans. Jag ska iaf vägra ett tag till.
Oj, nu lät jag nog lite bitter... Men man känner sig ganska tvungen att skaffa den skiten för att inte missa en massa kul. Och det känns lite orättvist, men den debatten kan vi ju ta nån annan stans. Jag ska iaf vägra ett tag till.
/Mikael
håller med dig! finns folk som inte har/använder facebook.
Hej va kul att så många kom igår blir dock lite sur att folk tar bort GSR logga som ligger på våra foton.Vill ni andvända bilderna skall loggan vara kvar annars kan ni ta bilder själva på era bilar..Tomi lägger ner sin själ i att fota era bilar o ni bara pissar på honom snacka om att visa tacksamhet SKÄMS PÅ ER
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Jag kommer. och Eventuellt också med en Go Pro Kamra. så nu hoppas jag det kommer folk! och lite lek efter!
Idag blir det träff! 18:00 hookersgarage sedan blir det en balja kaffe på utvalt kafé!
vart ligger det?
Kolla sida 19!
Hehe. aha okey. Inga problem. SES där ikväll! hoppas jag hittar dit. då de är första gången jag är där. sedan frölunda