3132
Sök

Är detta något att ha?

2 652 Inlägg
27 augusti 2006
grattis då smile

såg riktigt snygg ut på bilden så du får lägga upp lite bilder när du får bilen .
Pm då om du kommer ihåg
Senast redigerat av precision (27 augusti 2006)

135 Inlägg
27 augusti 2006
Trådstartare
Tackar! smile Ja, den var riktigt fin må jag säga! Nyrenoverad utvändigt och invändigt, otroligt fin! En motorintresserad ägare som pysslat om den ordenligt dessutom, och endast 5 ägare smile

Bilder kommer upp när den står på uppfarten!

2 652 Inlägg
27 augusti 2006
låter bra de där wink

593 Inlägg
27 augusti 2006
Daniel skrev:
Rensad katt betyder att han har tagit bort innehållet. Det är alltså bara ett skal.
Jag kommer inte ihåg brytningsgränsen men jag tror inte att 87orna behöver ha en fungerande katt.

Det är rätt mycket pengar för en 19år gammal bil som dessutom har gått långt.

f.r.o.m -89är det lag på fungerande kat, så -87:an och -88;an klarar sig.. smile

135 Inlägg
27 augusti 2006
Trådstartare
Självklart! wink Så nu är min lycka gjord.. och kämpeglöden inför körkortet som skall tas i slutet utav året bara ökar och ökar, i och med att bilköpandet är avklarat! smile

2 652 Inlägg
27 augusti 2006
MaxB skrev:
Självklart! wink Så nu är min lycka gjord.. och kämpeglöden inför körkortet som skall tas i slutet utav året bara ökar och ökar, i och med att bilköpandet är avklarat! smile

ja de kan jag tänka mej är jobbigt som fan ,, att ha en bil stående fast inte kunna köra själv .

dARKiE
5 031 Inlägg
27 augusti 2006
välkommen till Bmw gänget wink

Snygg var den verkligen !

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2 652 Inlägg
27 augusti 2006
precision skrev:
MaxB skrev:

ja de kan jag tänka mej är jobbigt som fan ,, att ha en bil stående fast inte kunna köra själv .

ja nu får du sitta på autopower o lära dej allt om turbo och e30 325 hehe .
mest disskuterade ämnet på autopower.se

135 Inlägg
27 augusti 2006
Trådstartare
Hehe, tackar smile Ja, läsa kan man ju göra.. men turbo blir det nog inte för min del, ännu på ett tag åtmindstone. Skall börja med att ta körkort å lära mig att hantera dem kusarna som finns under huvén tror jag smile

(men det innebär inte att jag ska köra eller tjata som någon moralkärring inte) big_smile

2 652 Inlägg
27 augusti 2006
MaxB skrev:
Hehe, tackar smile Ja, läsa kan man ju göra.. men turbo blir det nog inte för min del, ännu på ett tag åtmindstone. Skall börja med att ta körkort å lära mig att hantera dem kusarna som finns under huvén tror jag smile

(men det innebär inte att jag ska köra eller tjata som någon moralkärring inte) big_smile

hehe precis ,, 325 går ju helt underbart orginal .
speciellt på 5000rpm när de börjar låta riktigt gött smile

fast nu får du tänka på att ha kvar körkortet ett tag också smile tongue
Senast redigerat av precision (27 augusti 2006)

135 Inlägg
27 augusti 2006
Trådstartare
Det är dessutom tom katalysator, chip, och 2½'' sportsystem hela vägen wink Samt något luftfilter för 1500, det kanske är småsaker.. men några hk lär det nog ge iaf smile

Haha, jag som tyckte att det röt på rätt bra efter 3800 big_smile

Sök