3297
Sök

Till er puckon som körde streetrace natten mot 27/8 i norra stockholm

Saab nörd
224 Inlägg
28 augusti 2006
Ryck korten o skrota deras bilar.

Saab For Life!

SSS -12
3 217 Inlägg
28 augusti 2006
hedley skrev:
Jävla nötter..det är tillochmed fel att kalla dessa mentalt handikappade för efterblivna då troligtsvis även dessa slags människor har mer innanför pannbenet.

Brandkår och vårdpersonal skall alltid kunna ta sig fram.

Stoppa gärna snuten för dom skiter jag i..men dessa andra utryckningsfordon skall alltid ha fritt tillträde. Hoppas dom kör åt helvete inom en snar framtid.

Man ska inte skita i snuten, men man kan akta sig om de ändå ska förbi! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
28 augusti 2006
hedley skrev:

Stoppa gärna snuten för dom skiter jag i..men dessa andra utryckningsfordon skall alltid ha fritt tillträde. Hoppas dom kör åt helvete inom en snar framtid.

Men det är väl ändå inte så smart att bara låta brandbil och ambulans ta sig fram.. varför finns polisen överhuvudtaget!? Om ett brott pågår skall de kunna ta sig fram för att om möjligt förhindra det eller kunna leta rätt på de som begått brottet.. därmed behöver även polisen komma fram! Trodde detta var självklart, men man förvånas varje dag av underliga inlägg här på garaget.
Senast redigerat av jonesono (28 augusti 2006)

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
28 augusti 2006
jonesono skrev:
hedley skrev:

Men det är väl ändå inte så smart att bara låta brandbil och ambulans ta sig fram.. varför finns polisen överhuvudtaget!? Om ett brott pågår skall de kunna ta sig fram för att om möjligt förhindra det eller kunna leta rätt på de som begått brottet.. därmed behöver även polisen komma fram! Trodde detta var självklart, men man förvånas varje dag av underliga inlägg här på garaget.

precis!

idioter som spärrar vägar överhuvudtaget.....prova nån väg med mindre trafik eller att åka på strippen kanske?

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
28 augusti 2006
Va fan! De är ju tusan inte klokt! Man släpper för tusan fram en ambulans!

Allt för den där jävla hatten!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
28 augusti 2006
MeloveGolf skrev:
jonesono skrev:
hedley skrev:

precis!

idioter som spärrar vägar överhuvudtaget.....prova nån väg med mindre trafik eller att åka på strippen kanske?

Håller med där! Bort med skiten från vägarna! Har inte ett skit där o göra! Hålla på o hindra annan trafik?? Sen sitter ni o grinar och är skitförbannade över den gamla gubbe eller liknande som kanske kör 40 på 50vägen..... ojoj

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Billackerare
737 Inlägg
28 augusti 2006
Låter helt sjukt att det finns folk som gör något sådant. Släppte dem inte förbi dem pga. av att det var race på g eller vaddå???

Det är i så´na lägen som man önskar att man var brandman alt. ambulansförare och satt i en bil, modell större.. kanke brandbil (lastbil alltså), och råkade ut för detta. Jag skulle bara köra rakt igenom deras bilar för att ta mig fram.. tänk er deras miner. smile

Visserligen skulle jag förmodligen få jävligt mycket skit ifall jag gjorde det men det skulle det vara värt. Nästa gång så ställer dem sig nog inte i vägen igen.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

690 Inlägg
28 augusti 2006
Trådstartare
Youngblood skrev:
Låter helt sjukt att det finns folk som gör något sådant. Släppte dem inte förbi dem pga. av att det var race på g eller vaddå???
.

Oavsätt om det var ett race pågång eller inte så är det väl bara att släppa förbi den... om dom redan startat så är det väl ingen fara... en ambulans kommer knappast ikapp två mer eller mindre trimmade bilar... och är det så att dom inte startat än så får dom väl vänta tills ambulansen passerat... svårare än så är det väl inte!??!

Det gäng som spärrade vägen i södra stockholm lite senare på natten körde aldrig något race... dom stod  bara o spärrade vägen... om det var för att dom fatalt misslyckades då taxibilarna körde över på motsatt körfält och runt dem eller inte vet jag ej..

Billackerare
737 Inlägg
28 augusti 2006
AEN skrev:
Youngblood skrev:
.

Oavsätt om det var ett race pågång eller inte så är det väl bara att släppa förbi den... om dom redan startat så är det väl ingen fara... en ambulans kommer knappast ikapp två mer eller mindre trimmade bilar... och är det så att dom inte startat än så får dom väl vänta tills ambulansen passerat... svårare än så är det väl inte!??!

Det gäng som spärrade vägen i södra stockholm lite senare på natten körde aldrig något race... dom stod  bara o spärrade vägen... om det var för att dom fatalt misslyckades då taxibilarna körde över på motsatt körfält och runt dem eller inte vet jag ej..

Eh.. ja. Jag instämmer ju..

Sedan så kanske spärren var vid målet.. inte vid starten. Skit samma vilket. Kasst var det iallafall.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

41 Inlägg
28 augusti 2006
Vilka jävla puckon, bara att bunta ihop och slå ihjäl...

Administratör
11 911 Inlägg
28 augusti 2006
hydromatics skrev:
Vilka jävla puckon, bara att bunta ihop och slå ihjäl...

Det finns ingen vits med att ens skämta om nått sånt. Här i forumet uppmanar vi inte till brott på något sätt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 652 Inlägg
29 augusti 2006
sjukt de där

Svindåre
1 433 Inlägg
29 augusti 2006
940R skrev:
Finns en hel tråd om dett på zatzy. Det är förjävligt finns film på det med Birka cup 4 finns att ladda ner på www.speedlife.se 2st branbilar som inte kommer fram..

de e ju sjukt dedär! ska ett barn brinna inne bara för att dom ska få rejsa lite! :0
Senast redigerat av ErskPersk (29 augusti 2006)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

362 Inlägg
29 augusti 2006
Visst e de brist på Race-ställen,  men Vafan!??!?
Blir ju bara Enormt trött på dårar som håller på sådär....  mad

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
29 augusti 2006
så sjukt dåligt, det tar lång tid NOG för ambulansen att komma fram under normala omständigheter kan jag säga, att dom stänger av en väg för å raca å inte släpper ambulansen gör ju inte saken bättre, men visst, ja ska inte uppmana till brott, så de räcker ju å säga att ja verkligen ogillar dom osv!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

lundwall
29 augusti 2006
Tsk, tsk, tsk. Stockholmare. Pffft.

6 Inlägg
30 augusti 2006
svårt att hitta någe mera skamligt.... illa som faan faktiskt

BOZIC
115 Inlägg
30 augusti 2006
jag fattar inte att sånna nötter finns...

"sista idioten är inte född än"

Ljuset i tunneln visade sig vara ett tåg....

Moderator+
1 081 Inlägg
30 augusti 2006
Till alla er som tycker det är okej att blockera vägen för polisen:

Det är OFTA man läser trådar med gnäll på att polisen tar god tid på sig att komma vid misshandel, inbrott, bilstöld, olyckor etc. blir detta bättre om man blockerar deras väg? Jag anser att deras arbete är minst lika viktigt som ambulanssjukvårdare och brandmän. Nej rejs i all ära men leta för h-e upp en sträcka som inte är speciellt trafikerad. Att spärra av vägar och bära sig åt som idioter hjälper ju knappast till att få mer legala rejs..

Mvh

Vem jag?

draminbil.nu
1 382 Inlägg
30 augusti 2006
För att försvara dom som vill stoppa polisen: Jag tror inte att dom tänker sig att stoppa en polis på utryckning annat än om dom är på utryckning för att stoppa racen!
Annars är det ju smidigare att vänta ut polisen! Stanna på platsen till dom tröttnar. Och självklart ha ett ställe där man kan köra utan att behöva stoppa trafiken mer än om någno kommer när ett race är startat. 
Så ni som har vägarna förbi Tibropå fredag kan ni ju få se ett prakt exempel på detta!
( www.draminbil.nu knows more )

Sök