ja, den blir nog riktigt bra, funderar på Unifront med på den , men inget säkert. ska ringa och få kjolen beställd nu i dagarna. Fixar den genom min farbror har lite andra funderingar och ändringar nu med. Bakdörrarnas handtag kommer läggas igen så allt bak blir en helhet. Luftintagen i hooden är på g nu också
Hade varit skönt med semester igen så man hinner med lite, trots allt snart april
Fått gjort lite i verkstaden i helgen. Fick mina spacers i fredags och öste naturligtvis på dem direkt. Fått gjort en massa spackeljobb och slipande också. Fick även för mig att jag skulle lägga igen handtagen tillbakdörrarna i fredags -sagt och gjort, fick köra väck hela gamlahandtaget med vinkelslipen och svetsa dit ny plåt undertill. Fick rätt på det till slut och nu är det spackel även där.
Otroligt trött i huvudet och skriver som en idiot, så jag drar upp bilder istället
Blev riktigt bra med spacers, ruskigt bred om baken nu
Har även bestämt mig att motorbyte blir av, ska bara finna det jag söker. 4wd konvertering osv
riktigt fint bygge! tyvärr måste jag hålla med om att vingen förstör väldigt mycket! hade blivit mycket bättre utan eller en annan typ av vinge, men som sagt smaken är som baken och det är väll tur det