läste om en snubbe, kommer inte ihåg vart han bodde, men han hade en T5-R som han hade chippat två-tre gånger och den bänkade dom 430hk på hjulen? tro eller ej.. dom filmade när dom bänkade den och den var sinnessjuk! och då hade dom ine ens börjat jobba med själva motorn än
men det är ju en smaksak om vilken man gillar bäst, jag är en volvo nörd så
hahahahahah! förlåt att jag skrattar men chippat 2-3 gånger hahah
du jag garva käften av mig när jag såg beskrivningen till klippet jag med!! så du är inte ensam!
Sen så är det självklart bytt turbo, spridare och hej o hå. För orginal R spridare eller vad där sitter räcker väl till 330 ärliga hästar. och turbon till max 280-300.. Så oöppnad motor men bytta saker runt omkring. Frågan är ju hur länge den motorn höll
hahahahahah! förlåt att jag skrattar men chippat 2-3 gånger hahah
du jag garva käften av mig när jag såg beskrivningen till klippet jag med!! så du är inte ensam!
Sen så är det självklart bytt turbo, spridare och hej o hå. För orginal R spridare eller vad där sitter räcker väl till 330 ärliga hästar. och turbon till max 280-300.. Så oöppnad motor men bytta saker runt omkring. Frågan är ju hur länge den motorn höll
Du sa det själv... Nuläget.... Man blir så fruktansvärt gaskåt att det liknar ingenting annat! Tänk på att du bara kan regga med 2,3 motorn dvs t5. Max 238hk i en 740=)
Du sa det själv... Nuläget.... Man blir så fruktansvärt gaskåt att det liknar ingenting annat! Tänk på att du bara kan regga med 2,3 motorn dvs t5. Max 238hk i en 740=)
ja just jävlar tack du
Ända som skiljer på dom gamla motorerna är ju en programvara och turbon på vissa. Så kan gå med R motor med, så länge dom inte kollar motor betäckningen på blocket.