Har tagit ett svårt beslut idag...
Kommer låta detta projekt avstanna helt fram till våren. Dels har detta beslutet tagits pga avsaknad av inspiration och ork och dels pga att jag vill göra det hela ordentligt och då behövs det mer pengar!
Kommer att samla på mig alla delar och liknande som behövs så det bara är till att köra igång så fort värmen kommer nästa år!
Det som jag planerat är ordentlig renovering med hellack som följd. Kommer troligtvis sälja undan projekt Caddyn och 16V motorn och lägga all tid, ork och pengar på den påbörjade renoveringen av Brukscaddyn.
Vill göra allt för att iallafall detta projektet blir genomfört!
Kommer nu i vinter att lägga all energi på att få min Cheva Van i ordning inför våren så den kan besiktas och komma ut på vägarna igen. Då kan jag lägga all min tid på Caddyn och slipper ha två projekt igång!
Kommer dock att uppdatera denna tråden efter hand som olika grejor trillar in till Caddyn, väntar bl.a. på en emblemlös svart grill samt nya kromade huvlyftare så jag slipper den fördömda pinnen!
Ni är mer än välkomna att skriva förslag på lack eller andra idéer som ni tycker jag ska göra med Caddyn, bara att ösa på så ser vi vad som kan bli verklighet nästa år!
Något jag har funderingar på är:
Golf 2 GTI bromsar och Ok fram - Finns redan införskaffade ihop med spindlar
Skivbromsar bak -
Delrin bussningar till bladfjäder upphängningen - inledande kontakt tagen med en som kan svarva dessa
GTi ratt -
Nya fälgar - funderar på 16" plåtfälgar
Utökat billjud -
Flaklock - alla delar finns
Rolled rear pan -
Det är några saker jag funderar på, har ni andra saker så var inte rädda för att skriva dessa!

all hjälp mottages!
Glöm inte bort att följa det fortsatta arbetet med Chevan...
MVH