2340
Sök

Har tre små motorer och en 503 rotax till övers, Vad göra?

KHRacing
7 februari 2012
Sami-B skrev:
hardrox skrev:
med din fiddy motor hade man kunnat göra en gokarT?

klart man kan, men inget vidare kul, behöver minst 100hk. Så att det blir lite.

Hur tänker du då?

min förra hade 55hk 2-takt.  170km lätt - farligt om man inte vet vad man sysslar med alls. vad gör då 100 hk ?

Ustkaka
506 Inlägg
7 februari 2012
Trådstartare
KHRacing skrev:
Sami-B skrev:
hardrox skrev:
med din fiddy motor hade man kunnat göra en gokarT?

klart man kan, men inget vidare kul, behöver minst 100hk. Så att det blir lite.

Hur tänker du då?

min förra hade 55hk 2-takt.  170km lätt - farligt om man inte vet vad man sysslar med alls. vad gör då 100 hk ?

Jag hade en med en 600 ninja, som aldrig blev klar. Därimot hade jag en 125cc som gjorde ca 90km/h hyfsat fort, Och det blev väldigt snabbt tråkigt. Så menar jag

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

1 265 Inlägg
8 februari 2012
Skaffa en barncykel av typen BMX montera 125motorn i den så har du en livsfarlig leksakcykeln med motorn kommer väga ca 50kg sedan säg att du väger 80kg  så den lär ju gå utav bara fan

61 Inlägg
16 februari 2012
sami 80kg? big_smile hahahaha... du har inte sett sami?.... 50kg skulle jag säga

. ,_
>' )
( ( \
Kraaa, Kraaa
''|\

Ustkaka
506 Inlägg
16 februari 2012
Trådstartare
Lucifer skrev:
sami 80kg? big_smile hahahaha... du har inte sett sami?.... 50kg skulle jag säga

kråkdjävul

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

2 266 Inlägg
17 februari 2012
http://www.blocket.se/dalarna?q=ockelbo … &md=th hade också sålt skotern och sedan byggt nät livsfarligt. En här i byn byggde en fyrhjuling minibike satte alla hjul på rad och gjorde drift både fram och bak på en minibike.

svetsdiff !!!

61 Inlägg
15 april 2012
bygg nåt nudå!!!

. ,_
>' )
( ( \
Kraaa, Kraaa
''|\

Pim_Pim
20 maj 2012
En motordriven toalett wink

Ustkaka
506 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
Körde faktiskt snöskotern igår, Den väsnas något djävulskt.
Men en toa känns inte aktuellt :p

1 265 Inlägg
20 maj 2012
Bygg en liten trädgårds traktor?

812 Inlägg
20 maj 2012
så här gjorde jag med min fiddy motor
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=31184
https://www1.garaget.org/gallery/images/1/283/283-aea7cb71f0a7cc12a5ddb07eea2ee6fc.jpg
Senast redigerat av aakesson (20 maj 2012)

Ustkaka
506 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare
joakim89 skrev:
Bygg en liten trädgårds traktor?

Där har vi det! Med klippaggregat!

Ustkaka
506 Inlägg
20 maj 2012
Trådstartare

Nja, känns lite trött för det, dessutom har jag fyrhjuling som lämpar sig bättre där jag bor

Sök