Vissa personer här på garaget borde krocka med en älg eller liknande större däggdjur så dom får något annat att klaga på!
Katter är ett sällskapsdjur, ett väldigt omtyckt sällskapsdjur för mig och tydligen väldigt många andra här inne och att sitta och förklara hur man har, kan eller vill skjuta / misshandla en katt som en eller flera personer säkert älskar är ju rent sagt förjävligt!
Sådana oärliga, sviniga j***a idioter till människor som ni borde få uppleva känslan av att förlorar något som ni har väldigt kärt för det är f*n inte kul när ens katt, hund eller annat sällskapsdjur blir dödat, överkört eller skjutet!
Jag tänker inte sitta här och hota folk för jag vill inte bli avstängd, därav har jag inte nämnt en person eller liknande, men jag hoppas verkligen att ni får någon sorts insikt i det hela en vacker dag!
Rent ärligt sagt så hoppas jag att idioterna som leker med skjutvapen mot katter råkar göra det framför familjen som äger katten, skulle faktiskt njuta av att se er förklara för några barn och deras föräldrar att ni skjutit/misshandlat deras katt för den repade er bil...
Till er andra här, tack för att det finns några människor som respekterar djur som familjemedlemar och som förstår att djur inte vet bättre.
Mvh