Va händer i motorväg nu då, kör du på de du har i infon?
jaopp..kör svensson hehe
HEhe vet inte om de va så mkt svensson i somras!
haha ja men då gick den dåligt, grymt mycket rappare nu..men tyvärr är det som Trollis här säger..måste byta diff..för den kommer att knäcka en axel igen, så får köra på vad jag anser är "åka dagis ladd" hehe..tills man har skrapat ihop till en diff å stakar.
haha ja men då gick den dåligt, grymt mycket rappare nu..men tyvärr är det som Trollis här säger..måste byta diff..för den kommer att knäcka en axel igen, så får köra på vad jag anser är "åka dagis ladd" hehe..tills man har skrapat ihop till en diff å stakar.
Jo precis, kul med lite kusar i! .. Hehe ja en diff e ju inte de billigaste heller. AGA diff! haha
Jo precis, kul med lite kusar i! .. Hehe ja en diff e ju inte de billigaste heller. AGA diff! haha
nä har fått ett väldans bra pris av ett företag...men får vänta lite endå. haha aga jo nja nä
hehe..jao väntar på drivaxlar från en kille..men verkar som att jag får dra på skroten å fixa fram ett par själv..för har då inte fått nåra..skulle vara skickade den 27e.
Inväntar nya drivaxlar idag som bussgods har slarvat bort..händer rätt ofta att mina prylar är på vift med dessa gossar..men men, se om det blir nåt meka idag..kallt!
mina grova axlar till vänster VS Volvos nya utbytesaxlar från S70 T5 1998..trodde jag hade fått fel, så jag har redigerat bort en massa kommentarer runt detta nu..det passade vilket fall.