3507
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

1 679 Inlägg
30 mars 2012
Trevligt, skulle också vilja ha nya fina bussningar smile

820 Inlägg
30 mars 2012
Trådstartare
JimmyAndersson skrev:
Trevligt, skulle också vilja ha nya fina bussningar smile

ja det är bara å börja banka å såga det hehe

724 Inlägg
31 mars 2012
Blir bra som fan detta smile du kommer märka en stor skillnad när du är ute och kör smile bra jobbat smile

MoffeGreven
31 mars 2012
Jahaja de vart en trå å! wink

820 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
volvo-racer skrev:
Blir bra som fan detta smile du kommer märka en stor skillnad när du är ute och kör smile bra jobbat smile

gött!smile..ja det hoppas jag..för som det var förut håller ju inte hehe..nästan skraj hur mycket den simma fram å vred sig, så fort man tryckte på lite..smile

820 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
MoffeGreven skrev:
Jahaja de vart en trå å! wink

jaoo visst är det så hehehehe

MoffeGreven
31 mars 2012
Va händer i motorväg nu då, kör du på de du har i infon? tongue

820 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
MoffeGreven skrev:

jaopp..kör svensson hehe

MoffeGreven
31 mars 2012
masseT5R skrev:
MoffeGreven skrev:

jaopp..kör svensson hehe

HEhe vet inte om de va så mkt svensson i somras! tongue

820 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
MoffeGreven skrev:
masseT5R skrev:
MoffeGreven skrev:

jaopp..kör svensson hehe

haha ja men då gick den dåligt, grymt mycket rappare nu..men tyvärr är det som Trollis här säger..måste byta diff..för den kommer att knäcka en axel igen, så får köra på vad jag anser är "åka dagis ladd" hehe..tills man har skrapat ihop till en diff å stakar.

MoffeGreven
31 mars 2012
masseT5R skrev:
MoffeGreven skrev:
masseT5R skrev:

jaopp..kör svensson hehe

haha ja men då gick den dåligt, grymt mycket rappare nu..men tyvärr är det som Trollis här säger..måste byta diff..för den kommer att knäcka en axel igen, så får köra på vad jag anser är "åka dagis ladd" hehe..tills man har skrapat ihop till en diff å stakar.

Jo precis, kul med lite kusar i! smile.. Hehe ja en diff e ju inte de billigaste heller. AGA diff! wink haha

820 Inlägg
31 mars 2012
Trådstartare
MoffeGreven skrev:
masseT5R skrev:
MoffeGreven skrev:

Jo precis, kul med lite kusar i! smile.. Hehe ja en diff e ju inte de billigaste heller. AGA diff! wink haha

nä har fått ett väldans bra pris av ett företag...men får vänta lite endå. haha aga jo nja nä

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
31 mars 2012
Det är bra kämpat göbbsen wink

Vad kommer härnäst då?

820 Inlägg
1 april 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:
Det är bra kämpat göbbsen wink

Vad kommer härnäst då?

hehe..jao väntar på drivaxlar från en kille..men verkar som att jag får dra på skroten å fixa fram ett par själv..för har då inte fått nåra..skulle vara skickade den 27e.

820 Inlägg
2 april 2012
Trådstartare
Inväntar nya drivaxlar idag som bussgods har slarvat bort..händer rätt ofta att mina prylar är på vift med dessa gossar..men men, se om det blir nåt meka idag..kallt!tongue

820 Inlägg
2 april 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/176/175573/175573-ceb83554f30cdd34fdfc937c1f5637ca.jpg
mina grova axlar till vänster VS Volvos nya utbytesaxlar från S70 T5 1998..trodde jag hade fått fel, så jag har redigerat bort en massa kommentarer runt detta nu..det passade vilket fall.
Senast redigerat av masseT5R (13 april 2012)

trollis
2 april 2012
fan vad tråkigt;/ man ska alltid kolla artikel nr innan man köper wink

trollis
2 april 2012
får du mycke fel från dem?

trollis
2 april 2012
okej var ju fan inge kul, har du ingen skrot nära dig så du kan åka o plocka grejjorna själv ?

trollis
2 april 2012
hehe okej, tänkte fråga om du kanske vet, vet du om drivaxlarna från diesel passar på bensinarna? hittar inget i vadis som säger att det går

Sök