Sitter i husvagnen i Kungsängen och väntar på morgondagen. Kan lika gärna skicka ut lite bilder nu då när jag ändå inte kan göra annat.
Har flyttat mina 3,5or från brädan då de inte var godgända i Advanced längre efter ett regeltillägg.
Fick helt enkelt modda om a-stolparna lite och det var förvånansvårt smidigt.
Började med att ta hål i klädseln och lyssna in en fungerande position.
Därefter byggde jag fast stålringarna med tändved och smältlim som sedan spacklades till en snyggare form. Klädde sen hela stolpen i grå vinyl och klippte till ett par temporära galler. Osäker i dag på om stolparna förblir grå.
När ändå vinylen och limmet var framme så klädde jag dörrhandtagen i framdörrarna då de var rätt sunkiga.
Märkte på Elmia att min Ctek 7000 inte alls hängde med. Köpte därför en 25000 istället. Kromad och fin så den passar mot genesisarna.
Byggde in laddaren i ena sidofacket bak och satte en makrolonskiva med aluram framför. Borrade ett hål i skivan lagom stort för att kunna manövrera laddaren oxå.
Byggde ett likadant (fast större) skydd till slutstegsracket.
Får sitta där tills jag får tid till ett annat jobb som är planerat.
Har dessutom säkrat baslådorna (och ryggstöden) rätt ordentligt. Har satt ett vinkeljärn i 4mm stål bultat mellan säkerhetsbältesfästena och skruvat ner i lådorna. Stumt så det förslår. Kläddes i vinyl bara för att.
Tja.....that´s all. Vart fasen tar tiden vägen egentligen?
Ses i morgon ni som kommer hit!