WoozyDozz skrev:
Fy fan, första bilden är nära Tuve va?
Ajjemen, norrleden mot Tuve, precis efter man passerat Kärra och lämnat krönet efter rödljuset.
Låg fjäderben, motordelar, frontdelar, splitter å armen efter ena grabben på vägen.
En IKEA Volvo 740 byggsats för den som har mycket tid och tålamod.
Denna fälgen vittnar väl om en del tror jag.
![http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/323680_10150349664483649_577288648_8278490_198887222_o.jpg]()
Ser mycket konstiga olyckor ute på dagarna, 10 timmar i trafiken om dagen ger en del roliga upplevelser dock.
Idag, svänger ut från Stigs center, ner på e6an mot tunneln, hamnar bakom en xc60 på e6an, en prius i vänsterfilen tränger ut xc60in i bussfilen samtidigt som en buss kommer, det hela är i rusningstrafik och går i rullfart så priusen missade inte xc60in, han va bara helt dum i huvudet och prejjade volvon.
Jag blinkar på priusen, får fingret av priusen, volvon ligger å kämpar för att inte bli tagen av bussen samtidigt som han inte vill stöta ihop med priusen.
När bussen passerat kör priusen in i bussfilen, på volvons högersida, vevar ner rutan, pekar fingret, gapar skriker osv, volvon vevar ner rutan och killen i priusen spottar världens snoris rakt in i volvon, en milisekund efteråt ser jag en 1.5liters pet-flaska komma flygandes i världens jävla fart in i priusen HAHA.
3-4 sekunder efteråt kommer flyger samma flaska tillbaka in i volvon, 2-3 sekunder senare flyger flaskan tillbaka i sällskap av en lunchmacka typ köttbullebaguette rakt in i priusen och volvon vevar upp rutan och kör framåt för att bli av med idioten.
Idioten gasar på och tränger sig i kön, folk blir förbannade för han prejjar folk till höger och vänster.
Priusen lägger sig på högersidan av volvon återigen, vevar ner rutan, kör nära volvon och slår sönder backspegeln på volvon.
Sen vet jag inte vad som hände, priusen drog iväg allt han kunde i bussfilen och volvon drog efter honom.
Mycket idioti som pågår på vägarna, jisses.