Har en fråga Niklas! eftersom du har 91a med 3B motor, hur ser din upphängning ut där bak? är det samma system som fram eller är det med dubbla länkarmar?
Har en fråga Niklas! eftersom du har 91a med 3B motor, hur ser din upphängning ut där bak? är det samma system som fram eller är det med dubbla länkarmar?
Det ser ut som fram, fast med spegelvänd subframe.
Tackar, misstänkte det. Jag tror att de med ABY har ny typ av upphängning
Tackar, misstänkte det. Jag tror att de med ABY har ny typ av upphängning
det kryper närmare och närmare för mig att fortsätta mitt avstannade projekt också nu när man ser din utveckling!
Grymt jobbat! Kör hårt nu!
Kul att höra! Tack!
henkaae skrev:
Hur går det här då? Skitsnyggt bygge!
Det går rätt segt, men har fått tummen ur och beställt de sista AN-kopplingarna till bränslesystemet. Fick hem dem idag och även bränslepumpar, så blir nog lite kvalitétstid med S2:an nu i helgen
Har även gjort klart tryckrören och är i princip helt klar med elsystemet.
Fantastiskt fint skick du har på bilen. Skulle vilja säga att du lyckas väldigt bra med att förfina och sätta egen prägel på s2an. Ser fram emot nästa uppdatering MVH// Johan
Fantastiskt fint skick du har på bilen. Skulle vilja säga att du lyckas väldigt bra med att förfina och sätta egen prägel på s2an. Ser fram emot nästa uppdatering MVH// Johan
Tack så mycket!! Ser ut att kunna bli riktigt nice din S2:a med! Får lägga en prem på din projekttråd!
Tack så mycket!! Ser ut att kunna bli riktigt nice din S2:a med! Får lägga en prem på din projekttråd!
Ja gör det så kan du få bidra med lite bra tips och erfarenhet