Nu fattas bara att sätta in lite blå lampor i mätarhuset istället för gröna...
Gör galet stor skillnad och blir bra mycket snyggare på de flesta bilar.
Blå dioder vet jag väl inte, MEN, det är inte jag som ska ha det, så kör på
Ja det gör de verkligen! och blev förvånansvärt snyggt med! Ska ju inte ha helblått överallt, det är inte snyggt men vill tex, göra de små displayerna blåa
Nu fattas bara att sätta in lite blå lampor i mätarhuset istället för gröna...
Ja det gör de verkligen! och blev förvånansvärt snyggt med! Ska ju inte ha helblått överallt, det är inte snyggt men vill tex, göra de små displayerna blåa
Ah, oki, ja jag tänkte då uppenbarligen "blått överallt som det ens går att få blått" och det tycker jag ser crap ut.
Men ja, displayerna kan absolut funka
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Ah, oki, ja jag tänkte då uppenbarligen "blått överallt som det ens går att få blått" och det tycker jag ser crap ut.
ÄNTLIGEN!!! Nu har jag äntligen skaffat mej en facelift mittkonsol och är sjukt glad och hoppas på att få sätta in den imorgon! Tack så mycket Markus (Granaten_740) som gjort de möjligt för mej att få tag på den
En fråga till er där ute, har lite beslutsångest gällande en sak, och det är med avgassystemet, nu när jag byggt ett under veckan (bilder kommer när jag snyggat upp den lite snarast). Så är jag självklart väldigt sugen på att hänga på de typ NU, men då måste jag fixa ett nytt hål på orginal-kofångaren för att hänga på det för tillfället.
Då är frågan är det lönt att göra så nu ( Och förstöra kofångaren ) eller vänta till snön försvunnit?...
Äntligen skiner solen i några dagar, snön håller på att smälta och man börjar faktiskt se lite asfalt i denna vinter värld!!! Så sjukt glad, snart kan jag sätta på den halva bilen jag har liggandes i garaget på min egna bil!
Tråkigt dock att jag varit väldigt väldigt sjuk denna veckan, men börjar friskna till igen