2493
Sök

Vad har ni fått för kommentarer av polisen när de stoppat er?

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
12 juli 2008
#541
-Inge bälte här nej.
-Njae, är ont om de.
-Det blir nog tyvärr böter det, prata med den kvinnliga polisen där (pekar)
Jävla kul samtal sad

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

4 670 Inlägg
12 juli 2008
#542
har inte blivigt stoppad många gånger konstigt nog men va en gång en s40 ellre nått med tonade rutor o dunka musik som földe efter mig rätt länge o till slut tänkte ja nej nu jävlar ska han få jobba
så kom till en 50 väg där det är åker på båda sidor så drog på o kom upp i rätt bra hastighet men han hängde inte på så jag stannade vid en parkering o stängde av bilen m.m

Så var de en civilsnut som kom fram o visade leg o sa ditt neon får du inte ha igång när du är ute o kör på vägen lol

ja höll på o skita på mig o svarar alla lastbilar har ju sådant skit igång så han fick svårt o förklara varför dom hade de och varför dom inte stannade dom


fick blåsa m.m men sen sa han stäng av det där o ha en trevlig kväll

åkte hem direkt o ställde bilen o funderade på hur ja kunde ha sådan tur att dom inte tog min på hastigheten men man ska väl ha tur ibland
Senast redigerat av mickius (12 juli 2008)


badboy for life
356 Inlägg
12 juli 2008
#543
alla möjliga kommentarer aldrig någon som verkat vettig
i mina öron iallafall oftast så brukar dom vara allmänt stöddiga utan att man gjort något som hadde gjort att man förtjänar det.
men i malmö verkar dom inte ha så mycket att göra efter som man kan vissa dagar bil stoppad ett par gånger under samma dag
Har aldrig riktigt fattat varför för dom har alderig haft någon anledning till att stoppa mig:mad:sad

leva bör man ändå dör man

455 Inlägg
13 juli 2008
#544
när jag körde polarens supra så blev vi stoppade och polisen tror att de har post till polaren!!!! man blir ju lite snopen! så man svarar har ni inget bätre för er än att dela ut post!  va fan det finns ju brevbärare till sånt!

>syns man inte finns man inte<

296 Inlägg
13 juli 2008
#545
mickius skrev:
har inte blivigt stoppad många gånger konstigt nog men va en gång en s40 ellre nått med tonade rutor o dunka musik som földe efter mig rätt länge o till slut tänkte ja nej nu jävlar ska han få jobba
så kom till en 50 väg där det är åker på båda sidor så drog på o kom upp i rätt bra hastighet men han hängde inte på så jag stannade vid en parkering o stängde av bilen m.m

Så var de en civilsnut som kom fram o visade leg o sa ditt neon får du inte ha igång när du är ute o kör på vägen lol

ja höll på o skita på mig o svarar alla lastbilar har ju sådant skit igång så han fick svårt o förklara varför dom hade de och varför dom inte stannade dom


fick blåsa m.m men sen sa han stäng av det där o ha en trevlig kväll

åkte hem direkt o ställde bilen o funderade på hur ja kunde ha sådan tur att dom inte tog min på hastigheten men man ska väl ha tur ibland
Hur många lastbilar kör omkring med neon då?

4 670 Inlägg
13 juli 2008
#546
Horizon skrev:
mickius skrev:
har inte blivigt stoppad många gånger konstigt nog men va en gång en s40 ellre nått med tonade rutor o dunka musik som földe efter mig rätt länge o till slut tänkte ja nej nu jävlar ska han få jobba
så kom till en 50 väg där det är åker på båda sidor så drog på o kom upp i rätt bra hastighet men han hängde inte på så jag stannade vid en parkering o stängde av bilen m.m

Så var de en civilsnut som kom fram o visade leg o sa ditt neon får du inte ha igång när du är ute o kör på vägen lol

ja höll på o skita på mig o svarar alla lastbilar har ju sådant skit igång så han fick svårt o förklara varför dom hade de och varför dom inte stannade dom


fick blåsa m.m men sen sa han stäng av det där o ha en trevlig kväll

åkte hem direkt o ställde bilen o funderade på hur ja kunde ha sådan tur att dom inte tog min på hastigheten men man ska väl ha tur ibland
Hur många lastbilar kör omkring med neon då?
många har neonliknande ljus i hytten här nere! wink ja hade mitt neon igång som ja hade i fronten


Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
13 juli 2008
#547
Förstår att du vill rejsa med den där bilen. Synd att man inte hade en egen bara. (stog vid ett röljus på sveavägen och körde mot en merca e63 amg) Vid nästa rödljus stannade polisen oss. Kebaben i Mercan fick inte köra vidare men jag fick den kommentaren smile Jag körde då en Corvette Z06 som var lite trimmad.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
13 juli 2008
#548
"Det luktar bränt gummi om dej min vän"


70 Inlägg
13 juli 2008
#549
Turbo-Fille100 skrev:
Jag blåste förbi och såg inte polisbilen och när jag nästan var framme och stod i en korsning kom polisen bakom och la sig jämte bad mig köra in till kanten och då frågade jag vad jag hade gjort som en liten förnekelse att jag kört för fort, Då sa snuten följ med tillbaka så ska jag visa, Så körde vi tillbaka så pekade kan var just han såg mig köra förfort. Sen fick jag 900k böter
Hoppas du menar 900kr och inte 900 000 kr...
Senast redigerat av Torandi (13 juli 2008)

1 570 Inlägg
13 juli 2008
#550
STÄNG AV MOTORN, BLÅS HÄR, FÅR JAG SE PÅ KÖRKORTET, OK KÖR IVÄG!

De två senaste gångerna har jag blivit stoppad av skitsnygga tjejpoliser. smile

3 650 Inlägg
13 juli 2008
#551
henrikh skrev:
STÄNG AV MOTORN, BLÅS HÄR, FÅR JAG SE PÅ KÖRKORTET, OK KÖR IVÄG!

De två senaste gångerna har jag blivit stoppad av skitsnygga tjejpoliser. smile
alla snutbrudar e fan heta tongue


364 Inlägg
29 juli 2008
#552
Snuten: Vad var din hastighet?

Jag: 90!

Snuten: Jag menar inte skyltens hastighet utan din.


Majestas
1 319 Inlägg
29 juli 2008
#553
LilD skrev:
Snuten: Vad var din hastighet?

Jag: 90!

Snuten: Jag menar inte skyltens hastighet utan din.
haha ganska skön!!

Själv har man bara blivit stoppad 1 gång, fick blåsa och visa körkort..
Det var i påskas när vi skulle till Elmia..

Lite äldra herre som var allmänt trevlig.

Team VeboTrim

German Engineering
9 083 Inlägg
29 juli 2008
#554
Jag har inte blivit stoppad æn wink

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
29 juli 2008
#555
"Vi vill att du följer med oss till Kristianstad"
"Varför det?!"
"Närmsta häkte ligger där!"

Visade sig senare att herrarna blå var på skämthumör och syftade på klistermärket jag fått i bakrutan av polarna på min skitbil wink
Klistermärket -> http://www1.garaget.org/gallery/archive … 0clwee.jpg

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

508 Inlägg
29 juli 2008
#556
varför en 18åring med en 740 pekar finger till en polis i en saab

Höbonde
228 Inlägg
29 juli 2008
#557
När jag hade min gamla Opel! Silvertejp är bra till allt säger herrn i blå uniform;D rätt skön snubbe big_smile

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
29 juli 2008
#558
Det var en mörk natt (den blev ännu mörkare när dem kom fram till min bil) lyser med ficklampa på min bil och ner mot fälgarna och den ena säger "Fan du, dem där kostar nog mera än hela min bil!"

Sen gick han och hans arbetskamrat till bilen och åkte iväg =P Vad dem ville ha sagt med det vet i fan...  hmm

Hade min Volvo 854:a då.

I do it my way

50 Inlägg
29 juli 2008
#559
galenone skrev:
detta hände då inte mig men en polare som va ute "drifta" lite på stan en dag i sommras och blev stoppad!
Polisen- har du körkort?
Polarn- Japp varsegod!
Polisen- du det här är ingen rally lisens! (och kollade surt på han)
polarn- näää men det är det här! (och drog upp camaro cup licensen) och log!
Polisen- hmmm (gav tillbaka körkortet och gick muttrande därifrån)!
haha iskallt

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen

50 Inlägg
29 juli 2008
#560
Klobbo skrev:
Hände i somras när bilen tändsmällde som fan.. Nån hade ringt in å anmält att nån var ute å sköt.. mötte snuten sen i typ 150km/h dom tvärvänder å kör efter och längre fram stog det två snutbilar rätt över vägen å stoppade oss.. Polisen skulle genomsöka bilen å frågade om vi hade vapen i bilen. men dom hittade inga det enda dom hittade var fulla skuffen med import öl.. dom frågade om vi skulle på semester!
fan vad roligt

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra med FARC, al-Jihad eller PKK. Jag har aldrig gjort Sawm eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen


Sök