3127
Sök

Vad har ni fått för kommentarer av polisen när de stoppat er?

DFFL
9 020 Inlägg
24 januari 2009
#941
Krav Maga är en kampsport...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

CNC operatör
280 Inlägg
24 januari 2009
#942
volvo244_rallycross skrev:
mastrovious skrev:
volvo244_rallycross skrev:
en som inte är kaxig mot polisen o inte försöker va något o säga va dukig jag är för att jag kan några paragrafer som jag har läst i en bok..jag en biltjuv kan väl åka i 110 lr kan han inte de?109 då?fan va löjligt...
Läst i en bok ja.. lagboken.. den poliserna ska följa och upprätthålla.. vilket gör poliserna till "lika duktiga" då eftersom dom också kan en del om den eller? Han e ju något, han är jurist. Haha bara för att man utnyttjar sin 5 åriga utbildning, innebär det att man försöker "va något" då? Kom tillbaka å skriv när du hajar min poäng och inte tar det jag skriver ordagrant. Som biltjuv hade du väl bränt på och inte stannat lugnt å fint..

EDIT: Säger för övrigt killen som på sin presentation skriver om att han tränar krav mage.. close combat.. helt appropå att försöka va något..
jag behöver inte visa att jag är något som vissa andra som måste vara kaxiga mot polisen som en jävla fjortis..jävligt löjligt....krav maga heter idiot o sånt som du håller på med nu beror på att du är avis lr något annan skit
taskig barndom?något är ju fel iaf :S ...HAHAHAH...:S
Inte nån här som fått för lite *** på sistone?

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

volvo244_rallycross
24 januari 2009
#943
Nehe skrev:
mastrovious skrev:
Haha fan va lustigt.. åkte med polaren igår och blev såklart stoppade av farbror blå. Polaren låg i 110 på 90 väg och då kom civil farbrorn upp bakom.. Polaren e för övrigt utbildad jurist..
P: "Det här är inte din bil förstår jag!"
Polaren: "Varför inte då?"
P: "För att du kör som en jävla biltjuv. Har du körkort ens?"
Polaren: "Vad spelar det för roll? Du har ju redan dömt ut mig som person och kategoriserat mig bland alla kriminella. Det gör väl inte mig till mindre biltjuv om jag har körkort eller?"
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHA
P: "Sluta spela dumsmart nu (öööh?!) och hit med körkort och regbevis. Blås här, för du har väl inte druckit så smart som du verkar?"
Polaren: "Nej, det skulle ju bryta mot paragraf XX(vilken nu fan det är, mot alkohol iaf)."
P: "Jasså, har du brutit mot den förr eller?"
Polaren: "Nej, utbildad jurist med inriktning på brottsmål, trodde jag du visste så bra människokännare som du verkar."
Hade jag varit polis i det läget hade jag frågat om din polare inte har mer vett i huvudet än att bryta mot lagar som han själv skall försvara andra för.

Är man jurist så borde man ej bryta mot lagen om det så handlar om att gå mot röd gubbe till att köra för fort eller annat allvarligare. Pinsamt.
en vettig person iaf bland all skit smile

volvo244_rallycross
24 januari 2009
#944
Nehe skrev:
mastrovious skrev:
Tack. Dessutom tror jag inte alla poliser är lagliga konstant hela sitt liv. Att han körde i 110 på 90 väg var som sagt för att kl var 4 på morgonen.. helt själva var vi förutom civilen. Poängen här var att yttrandet från polisen var helt obefogat. Som om han själv inte kört lite för fort någon gång. Man är väl inte biltjuv och helt hjärndöd för att man kör 20 km/t för fort när omständigheterna är som dom är.
Lag som lag? Det borde väl din välutbildade jurist kompis veta? Hade han ej brutit mot lagen så hade aldrig polisen yttrat sig eller hur.
någon som fattar något iaf smile
"Aa ibland sitter dom som ett smäck!"

volvo244_rallycross
24 januari 2009
#945
FireTraXX skrev:
Krav Maga är en kampsport...
duktigt.

volvo244_rallycross
24 januari 2009
#946
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:
mastrovious skrev:

Läst i en bok ja.. lagboken.. den poliserna ska följa och upprätthålla.. vilket gör poliserna till "lika duktiga" då eftersom dom också kan en del om den eller? Han e ju något, han är jurist. Haha bara för att man utnyttjar sin 5 åriga utbildning, innebär det att man försöker "va något" då? Kom tillbaka å skriv när du hajar min poäng och inte tar det jag skriver ordagrant. Som biltjuv hade du väl bränt på och inte stannat lugnt å fint..

EDIT: Säger för övrigt killen som på sin presentation skriver om att han tränar krav mage.. close combat.. helt appropå att försöka va något..
jag behöver inte visa att jag är något som vissa andra som måste vara kaxiga mot polisen som en jävla fjortis..jävligt löjligt....krav maga heter idiot o sånt som du håller på med nu beror på att du är avis lr något annan skit
taskig barndom?något är ju fel iaf :S ...HAHAHAH...:S
Inte nån här som fått för lite *** på sistone?
va fan vill du...håll käft ist om du inte kan skriv något annat

DFFL
9 020 Inlägg
24 januari 2009
#947
volvo244_rallycross skrev:
FireTraXX skrev:
Krav Maga är en kampsport...
duktigt.
Eller hur, jag smart är.
Jag intelligent och denna som diskussion jättebra!

Snacka om att ha hamnat snett från vad tråden handlar om, och när jag säger det då jävlar har man spårat ur.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

77 Inlägg
24 januari 2009
#948
FireTraXX skrev:
volvo244_rallycross skrev:
FireTraXX skrev:
Krav Maga är en kampsport...
duktigt.
Eller hur, jag smart är.
Jag intelligent och denna som diskussion jättebra!

Snacka om att ha hamnat snett från vad tråden handlar om, och när jag säger det då jävlar har man spårat ur.
Helt rätt, så kom upp med en rolig polis polis potatisgris historia nu för fan! smile


CNC operatör
280 Inlägg
24 januari 2009
#949
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:

jag behöver inte visa att jag är något som vissa andra som måste vara kaxiga mot polisen som en jävla fjortis..jävligt löjligt....krav maga heter idiot o sånt som du håller på med nu beror på att du är avis lr något annan skit
taskig barndom?något är ju fel iaf :S ...HAHAHAH...:S
Inte nån här som fått för lite *** på sistone?
va fan vill du...håll käft ist om du inte kan skriv något annat
jo jag kan skriv något annat, nöjd nu?

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

DFFL
9 020 Inlägg
24 januari 2009
#950
jerry885 skrev:
FireTraXX skrev:
volvo244_rallycross skrev:

duktigt.
Eller hur, jag smart är.
Jag intelligent och denna som diskussion jättebra!

Snacka om att ha hamnat snett från vad tråden handlar om, och när jag säger det då jävlar har man spårat ur.
Helt rätt, så kom upp med en rolig polis polis potatisgris historia nu för fan! smile
Har inga roliga, bara massa som innehåller förolämpningar och polisbrutalitet.
Men det har varit obefogade förolämpningar och befogat stryk av polisen.
(Jag är alltid trevlig mot poliser, lärde mig för längesen att det inte lönar sig att käfta)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

volvo244_rallycross
24 januari 2009
#951
FireTraXX skrev:
volvo244_rallycross skrev:
FireTraXX skrev:
Krav Maga är en kampsport...
duktigt.
Eller hur, jag smart är.
Jag intelligent och denna som diskussion jättebra!

Snacka om att ha hamnat snett från vad tråden handlar om, och när jag säger det då jävlar har man spårat ur.
håller inte med om att diskussion är jättebra! rätt o försvara sej mot personliga på hopp har alla
o ja de är en självförsvar mer än kampsport
Senast redigerat av volvo244_rallycross (24 januari 2009)

76 Inlägg
24 januari 2009
#952
-"vad e de för bil du körde? de e en bmw va? "
-"Haha nej en opel"
-jaså, jaha nu ser jag ju, de e en opel ascona
- hahahahhaha, nej en calibra e de


volvo244_rallycross
24 januari 2009
#953
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:

Inte nån här som fått för lite *** på sistone?
va fan vill du...håll käft ist om du inte kan skriv något annat
jo jag kan skriv något annat, nöjd nu?
du är ju på samma nivå som göteborgaren..som inte vet vad han pratar om

CNC operatör
280 Inlägg
24 januari 2009
#954
polis-får jag se ditt körkort?
jag-naej, jag har inte nått
(polisen helt chokad)
jag- jag övningskör, såg du inte skylten?
visade sej att skylten ramlat väck wink

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

CNC operatör
280 Inlägg
24 januari 2009
#955
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:

va fan vill du...håll käft ist om du inte kan skriv något annat
jo jag kan skriv något annat, nöjd nu?
du är ju på samma nivå som göteborgaren..som inte vet vad han pratar om
naej är inte alls på samma nivå som göteborgaren , är cirka 30 mil under han wink

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

volvo244_rallycross
24 januari 2009
#956
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:

jo jag kan skriv något annat, nöjd nu?
du är ju på samma nivå som göteborgaren..som inte vet vad han pratar om
naej är inte alls på samma nivå som göteborgaren , är cirka 30 mil under han wink
ännu värre dåwink

Random Hero
4 047 Inlägg
24 januari 2009
#957
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:

du är ju på samma nivå som göteborgaren..som inte vet vad han pratar om
naej är inte alls på samma nivå som göteborgaren , är cirka 30 mil under han wink
ännu värre dåwink
244 rally kravmaga killen, om du nu e så mogen så ska du inte sitta o va tuff bakom en datorskärm, för där har alla tränat kampsport i 5 år o bänkar 150 kg o har en bazooka

Dog food lid. Backwards

CNC operatör
280 Inlägg
24 januari 2009
#958
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:
volvo244_rallycross skrev:

du är ju på samma nivå som göteborgaren..som inte vet vad han pratar om
naej är inte alls på samma nivå som göteborgaren , är cirka 30 mil under han wink
ännu värre dåwink
Nja, vet inte om motsatsen hade varit till någon fördel, jag är väll bara en sk. "bondjävel" wink

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra

835 Inlägg
24 januari 2009
#959
FireTraXX skrev:
Krav Maga är en kampsport...
Fel. En självförsvarsteknik. Slut OT

CNC operatör
280 Inlägg
24 januari 2009
#960
DusanMandick skrev:
volvo244_rallycross skrev:
MHperformance skrev:

naej är inte alls på samma nivå som göteborgaren , är cirka 30 mil under han wink
ännu värre dåwink
244 rally kravmaga killen, om du nu e så mogen så ska du inte sitta o va tuff bakom en datorskärm, för där har alla tränat kampsport i 5 år o bänkar 150 kg o har en bazooka
så sant som det var sagt

sopa rent vid din egen dörr innan du börja städa oss andra


Sök