Bilen ska få sig ny lack, behandla underredet sen ska jag på med ett extraktor grenrör, japtuningchip, walbro soppapump, tension rods från driftworks, apex motorkuddar, driftworks stålavgaspackningar, hårdare koppling, cometic... Visa mer
Fått på den nya dumpen, även fått på lite slangklämmor på slangarna till kylet och gjort nya fästen till kylet i rostfritt. Har även svarvat till en plugg på jobbet så hålet från återcirkulationen blir tätt
Fronten är nu av pga lackering och har även plockat av täcklocken på sidan i stötfångaren. Har lagt beställning på original sidomarkeringsljus att ha där istället
Det var ju ett tag sedan som jag uppdaterade här om man säger så! Kan väl vara kul att se om någon fortfarande läser min lilla tråd? Bilen har även fått sig lite trevligare skor nu också
Kopplat in nya positionsljusena och dragit ström bak till bagagen för att kunna ha batteriet där istället nu återstår det bara att byta bakljus i bagageluckan, på med besiktningsfälgarna, byta olja, filter, stift och sedan polera av den och lägga keramiskt lackskydd sen ska den vara redo