Volvo V40 2.0T 16V (2000): Renovering och uppfräschning!
Syftet med detta är att jag ska fräscha upp min bil, den rostade vinten mellan 2011/2012! Jag tycker verkligen att de e synt eftersom att jag betalade inte en peng för att få den! Men jag ska göra så gått jag kan och få den så... Visa mer
Tja, min V40 rostade över vintern 2011/2012, så jag ska ta tag i detta och fixa det plus att jag ska byta lite saker på den medans jag håller på! Jag gillar bilen och jag vill få den fräsch igen som den va innan den vintern! Men jag hoppas att det kommer gå utan problem och krångel!
Okej för jag mins när alla som gick fordon uppe i Fagersta hade bil så fick dom ta med den ditt och fixa allt som behövdes pga att de räknades som en jätte bra praktik i stället för att dom skulle hålla på med en massa andras bilar. tråkigt att höra men hoppas du får ordning på allt ändå. =O)
Okej för jag mins när alla som gick fordon uppe i Fagersta hade bil så fick dom ta med den ditt och fixa allt som behövdes pga att de räknades som en jätte bra praktik i stället för att dom skulle hålla på med en massa andras bilar. tråkigt att höra men hoppas du får ordning på allt ändå. =O)
Jo, jag har massa kompisar som har pillat med sin bil i skolan också! Men eftersom att det tar såm långt tid bara att blöstra 4 plåtisar då kan jag fan i mig göra det själv också! Jag ska nog få ordning på detta ska du se