Tjenna fölket!
Nu har jag haft en bra lång paus i garaget. Men nu är det ändring på det :-)
En polare har fått plats i garaget så han kan (rost)laga sin jätte rötna Opel manta! Så nu är vi ju 2, så nu är det bra möe roligare att va där:D Så jag har hjälpt han lite. Plockade ur all inredning och tog bort asfaltsmattor och hittade bra mycket rost!
Sen provade vi att starta bilen(inte varit startad på ca 8 år) sprutade lite startgas och han hoppade igång och spann som en liten katt!
Härk!
Sen fixade svetsen under veckan. Drog ny slang till gasen. Sen va det bara att börja svetsa. Så jag provade att lägga igen ett rost hål vid batterihyllan.
Min mobilkamera suger. Vet ej varför den är så jävla dålig. Men jag har ju ingen annan kamera för tillfället... så de får duga
Sen har jag även införskaffat en ny bil. En Mercedes w203 C320. Billig och bra bensin förbrukning. Men man åker ju som en jävla kung! :-D
Så den har jag pillat med. Sitter brabus halvsats avgassystem, säkningsats. Sen sitter de gula xenon i hel,halv och dimljus
Så den är ganska go :-D Dock vill jag sänka den mer. Köpte nya 19" sommar däck som fyller ut hjulhusen bra men den är lite för hög fram:D
Ni får någon dålig bild.
Köpte den av min far. Då han har hamnat i 40-årskris och köpte en clk 200
Monterade nyligen säkningsats, kleemann avgasrör och även lite diverse ljus.
mmhm kolla utblåset. Så underbart! Även ljudet är förjävla gött!
Så nu är jag klar med allt detta. Så nu kommer 244 få sig lite tid! Så nu kommer jag försöka att rost laga allt i motorutrymmet och sakta gå mot bagage utrymmet! :-D