Ett problem som finns i en familj som bara kör automat är att det inte finns någon bil med manuell låda. Så då införskaffade vi en Volvo 965 2,5. Har alltid gillat den modellen men den kan kännas lite omodern så jag hade tänkt... Visa mer
sålt bilen eller vad e de frågan om?? tycker det är synd att inte få se mer av detta fina bygge.. skitbra insperationskälla!!
Haha nej det har jag inte, har bara haft väldigt mycket å göra, å har inte hänt så mycket med bilen men får se efter nyår så kanske man får fingrarna ur sig Mycket ideér men lite tid
Kan försöka slänga upp några bilder på hur det vart med mittkonsolen om det finns intresse
ja, de e inte kul när man inte har tid... vill hemskt gärna se hur mittkonsolen blev!!
Sådär Nu tog jag mig ut i kylan och tog några kort på min "nya" mittkonsol.
Tyckte den gamla växelspaksknoppen var rätt sliten så beställde en från bildelsbasen, Dock är den från en s40 men efter lite modifiering så passar den utan problem
Har dessutom köpt en grej som jag tror är väldigt speciell.... fortsättning följer
såg inte dumt ut dedär!! knoppen passade in väldigt bra!
God jul!
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Köpte en liten julklapp till mig själv nämligen en dosa som man kan programmera originallarmsrelät med tex välja om man vill ha "överfalls"larm,pulserande eller fast signal till tuta/siren,programmera fjärr m,m
Har aldrig sett en sådan ute på marknaden förut utan som jag har förstått det så är det endast volvo själva som har tillgång till denna grej B)
men men nu är den påväg till mig
Har beställt hem lite annat smått å gott som det kommer uppdateringar på senare
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Xenon tycker vi om!! Galet stor skillnad med det. Köpte xenon från Kina till mina gamla Biltemalyktor, blev ruskigt stor skillnad i längd och bredd! 55w halogen innan mot 55w xenon efteråt
Xenon tycker vi om!! Galet stor skillnad med det. Köpte xenon från Kina till mina gamla Biltemalyktor, blev ruskigt stor skillnad i längd och bredd! 55w halogen innan mot 55w xenon efteråt
Ja det är verkligen som natt å dag även fast jag har kvalitets extraljus
Ja det är verkligen som natt å dag även fast jag har kvalitets extraljus
Verkligen! I mina sitter det H11, biltema tar typ 80kr för en lampa tror jag de va, 80w halogen då.
Efter ett sommaruppehåll så är jag tbx Har köpt en ny takbox som skall anpassas till befintlig belysningsinstallation. Denna takbox är kortare vilket gör att extraljusen kommer hamna ca 30cm in på taket.
Detta är för att tidigare har ljuset gått ner i instrumentbräda och huv vilket har resulterat att man bländar sig själv
Ska införskaffa lite nya grejer så ska jag väl sätta igång med projektet innan det blir allt för mörkt ute