Har följt tråden ett bra tag men inte varit jätteduktig på att kommentera.. sjukt roligt å kolla på bilder å läsa om detta bygget så fortsätt du! Tror det är många slm följer i det tysta
har följt din tråd ett tag, och tycker det är kul å se att det går å bygga ljud i en golf, och att stickerbomb kan bli jävligt snyggt, tycker det är fluckert på din kärra
Kände för få detta sagt nu för det har stört mig ett tag nu
Har seriösa funderingar på och ta en paus eller helt enkelt ta bort detta projekt..
Anledningen ja att man bara uppdaterar och uppdaterar och inget ord om en liten kommentar eller något Kom igen 122 följare och inte ett litet ord? Känns som man bara slösar bort en massa tid och energi för ingenting.. Då kan jag hellre lägga den tiden på ljudet eller bilen istället
Tycker det är väldigt tråkigt men hoppas ni förstår vad jag menar
Ska ta mig en liten funderare på detta nu
Tack för mig så länge /Sound_lover94
Precis så som jag känner för min tråd är inte bättre själv dock men...nu är det tvärdött ifrån min sida då det inte finns något mer att göra typ. Men ha kvar tråden! kommer bli kul att gå tillbaka och kika i tråden om ett par år
Det är ju lite jobbigt och veta om folk gillar det om man inte får några kommentarer på det Jag ska nog ha kvar det, som du säger är nog skoj och titta på i framtiden
Om du tappar följare är det väl för att dom inte gillar det helt enkelt. Vi andra läser ju självklart varje inlägg med spänning. Följer så många prjekt så blir jobbigt att kommentera.
Om du tappar följare är det väl för att dom inte gillar det helt enkelt. Vi andra läser ju självklart varje inlägg med spänning. Följer så många prjekt så blir jobbigt att kommentera.
Tycker jag både tappar och får nya följare hela tiden tycker inte det är allt för mycket begärt att slänga en liten kommentar då och då