Ett långtidsprojekt som handlar om att bygga en Volvo 740 V8 Quattro med motor, låda och drivlina från en S6a! :)
Cuefa skrev:Vovvo skrev:Jo, man har ju legat i Du skulle nästan ha behållt extraljusen, för extra sleeper-faktor Det har iaf hänt grejjer som inte syns!
Vovvo skrev:Jo, man har ju legat i
dadde skrev:Dekaltrimmet och fälgarna är det enda jag har att klaga på annars tokfett bygge!
Milkman skrev:Alltis skoj att se bilar man följt på nätet live.Har sett din på Gammlia på onsdagsträff i sommar.Bra jobbat och mycket skönt ljud i den.
Erikzxz skrev:Snyggt!
-Norgren- skrev:Du skulle ha fått in framhjulen lite mera dock.När man möter dig ser man klart å tydligt att något inte stämmer
Vovvo skrev:Bara att smacka dit fälgar med annan et, dem plåtfälgar jag har liggandes hamnar betydligt längre in
turbo_dutten skrev:Vi väntar ivrigt på mera bilder
Marcus_89 skrev:Tar inte de i fjäderben och hjulhus när du svänger då? Plåtfälgarna med lägre et tänkte jag på
Vovvo skrev:turbo_dutten skrev:Vi väntar ivrigt på mera bilderSka se om jag kan ordna nå bilder innan bilen ställs bort för vintern
St3v3 skrev:Vovvo skrev:turbo_dutten skrev:Vi väntar ivrigt på mera bilderSka se om jag kan ordna nå bilder innan bilen ställs bort för vintern Ställa bort en Quattro på vintern är inte okej!