Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Bra fråga... efter rätt lång tid kom jag fram till att jag röstat genom att klicka på någon av stjärnorna. Inte direkt jättetydligt, för mig.. Men jag tror jag gav 5 stjärnor
Idag var det en sådan dag som man skulle fortsatt sova till måndag.
Fixat alla delar så man kan plocka ihop mätaren.
Provar så allt passar och då märker jag att nålen är balanserad för att ha 0 på skalan som Volvo. Tänkte direkt att nu måste jag ändra skalan och vart lite less.
Efter att ha surat ett tag så tänkte jag att jag får balansera nålen och testade lite olika varianter och blev en liten svetstråd som limmades i hatten till nålen.
Sedan fixade jag lite stöd runt kromringen och stukade fast den. Tvättade glaset och såg att det var något litet skit inne i glaset tänkte att ok får leva med det. Tog sedan fram kameran och tänkte att vad fan var det som lät så sprack glaset. Surt som fan.
Ja just Elmia blir ju inte av, ifall man kommer in dit nästa år är det någon som bor där i närheten ifall man behöver garage och förvara den före/ efter några dagar/veckor?