oljekyl med tillbehören har tydligen nått emot mig allt bara krånglar - motoradaptern får inte plats under grenröret så ja va tvungen att beställa en böj som ja hoppas ska lösa problemet - gängen passa så klart inte, så svetsar ihop dom (å så pajja svetsen) - plasering är de enda som ja tror funkar går bra just nu
fixar juh du det där;) hehe, använd värmepistol runt hörn osv!
fick tips av han som sålde de att man inte ska använda värmepistol för man lätt skadar luftkanalerna vilket ja kan förstå för ja använder vanlig hårfön och de värms upp på typ 3 sec men annars tålamod, övning, tid och dekaler att dölja om de råkar bli fult
fick tips av han som sålde de att man inte ska använda värmepistol för man lätt skadar luftkanalerna vilket ja kan förstå för ja använder vanlig hårfön och de värms upp på typ 3 sec men annars tålamod, övning, tid och dekaler att dölja om de råkar bli fult
Vem köpte du av? Jag folierade en bil med en kompis förra veckan och vi körde värmepistol nästan hela tiden utan problem med luftkanaler. Låter som dålig kvalité
Vem köpte du av? Jag folierade en bil med en kompis förra veckan och vi körde värmepistol nästan hela tiden utan problem med luftkanaler. Låter som dålig kvalité
Ja köpte de på blocket å de va riktigt billigt så kan väll inte förvänta mig så mycket :p ja vill inte lägga massa pengar på utseendet nu så de får duga