Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Ser grymt bra ut Niklas! MÅSTE komma förbi och kolla vid tillfälle! har ju bara sett den när den var gul, och när den var nylackad med skynke över! Fy på mig! Bra jobb och roligt att det går så pass bra! Kriga!!
Är det bara jag eller är dom jävligt skeva? Ser bra ut annars, när skall du dra ihop karossen då så man får en sneakpeak på den?
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Ser grymt bra ut Niklas! MÅSTE komma förbi och kolla vid tillfälle! har ju bara sett den när den var gul, och när den var nylackad med skynke över! Fy på mig! Bra jobb och roligt att det går så pass bra! Kriga!!
Det är bara att titta förbi Jag krigar på & det kommer att bli grymt bra! Sen i sommar får vi ut o glida lite
Är det bara jag eller är dom jävligt skeva? Ser bra ut annars, när skall du dra ihop karossen då så man får en sneakpeak på den?
Dom är mkt skeva, precis som dom flesta glasfiber-kitcars, tyvärr...
Fast Setheran är rakare i grunden än dom flesta andra "plastbaljor", men raka är dom inte
Var nog kanske pinnbultarna som åsyftades....
Jo. :-) Men tacksam för ett utförligt svar ändå, lärde mig mer om glasfiber-kitcars :-)
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
Som ni ser så ska den sänkas hela vägen runt & bakdelen ska passas in, men här så ligger dan bara rakt på Gaskolvarna ska omplaceras & det ska byggas stag som gaskolvarna ska monteras ihop med Men är det bara jag som tycker att den ser lite ut som en Bugatti Veyron bak till?