Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den. Resan resulterade i ett köp och nu står den hemma i garaget =).... Visa mer
Jag är hemskt ledsen för att jag inte har uppdaterat något på LÄNGE, jag har haft mycket för mig och just nu så är jag på praktik i Tyskland som pågår ända till sommarlovet Jag har laddat upp lite bilder/uppdateringar på lager som jag ska publicera nu när jag får tid (förmodligen imorgon ) så än en gång så ber jag om ursäkt men nu är det på G igen
Jag är hemskt ledsen för att jag inte har uppdaterat något på LÄNGE, jag har haft mycket för mig och just nu så är jag på praktik i Tyskland som pågår ända till sommarlovet Jag har laddat upp lite bilder/uppdateringar på lager som jag ska publicera nu när jag får tid (förmodligen imorgon ) så än en gång så ber jag om ursäkt men nu är det på G igen
inga konstigheter. Livet måste få ta första plats. ser fram emot att se vad som hänt när du hinner.
Om man koncentrerar sig kan man nästan se det Kommer nog bli riktigt snyggt när allt annat hitat dit också. Kul att du fortsätter jobba med den.. trodde ett tag att detta skulle bli ännu en av de glömda skatterna i ett dammigt garage.
Om man koncentrerar sig kan man nästan se det Kommer nog bli riktigt snyggt när allt annat hitat dit också. Kul att du fortsätter jobba med den.. trodde ett tag att detta skulle bli ännu en av de glömda skatterna i ett dammigt garage.
Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.
Satan så kul att du är igång igen! Ser riktigt bra ut!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"