jahopp då har man spacklat klart ,samt grundat på epoxygrund , har lagt på första omgången med slipgrund på allt förutom nedre frontplåten sen har jag sprutat gummibaserad body på insidan av skärmarna så man slipper kladdet
nu blir det lugnt under nyårshelgen Med vänlig hälsning/David
Idag har jag slipat och lagt på sista lagret med slipgrund samt lackat motorhuven invändigt , imorgon blir det att slutmåla sakerna där inte lackeraren ska måla då jag lämnar in bilen monterad på lack
Idag har jag slipat och lagt på sista lagret med slipgrund samt lackat motorhuven invändigt , imorgon blir det att slutmåla sakerna där inte lackeraren ska måla då jag lämnar in bilen monterad på lack
Fan va du har energi Du borde komma hit och ta itu med mitt projekt när du har Trans Am:en klar
Fan va du har energi Du borde komma hit och ta itu med mitt projekt när du har Trans Am:en klar
haha ne men bilen ska på lack senast i maj så det blir att ligga i
Tillbaka till huven, ser nu på undersidan att förstärkningarna är modifierade på fabrik, av egen erfarenhet vet jag att det är lurigt att kapa hål i en standardhuv (Camaro).
Tillbaka till huven, ser nu på undersidan att förstärkningarna är modifierade på fabrik, av egen erfarenhet vet jag att det är lurigt att kapa hål i en standardhuv (Camaro).
Vad var beteckningen och specen från fabrik?
tackar jo vars , det har jag faktiskt inte blekaste aning om inget jag kollat vad tänkte du på ? Med vänlig hälsning, david
här kommer dagens update , har slipar klart dörrarna och grundat dessa , har grundat dom delar jag blästra igår , har slipat ner alla plastdetaljer samt backspeglar . sen har jag lagt slipgrund på allt . tillverkade 4 stycken hållare som glasrutan ligger mot i dörrarna då det saknades 2 samt en var taskigt hemmagjord .
Då har man fått hem lite grejer så nu ska jag göra en ny hatthylla då den gamla var i dåligt skick , på lördag ska alla plastdelar ( spoiler osv) samt insidan på dörrarna lackas Med vänlig hälsning, david