Lagom till man blir 35 så borde man lägga ner och spendera pengar på annat men bilsuget är för stort. Målsättning: Bygga en Sierra som åker 11sek repor på strippen med full skinninredning så man kan åka på bilträffar med barnen.... Visa mer
Stiligt bygge! Är det mycket pyssel att koppla in sprutet? Har ett som ligger nämligen.
Tackar, inte jag som kopplat in men inte så mycket pyssel då det använder alla original givare. Verkar vara ett grymt sprut.
Okej, jo jag sitter och kollar lite smått på elschemat och det nya kablaget är nog inget problem. De är mest då man kopplar in sej på gamla tändningen, men det ordnar sej nog.
Jo, sprutet är nog rätt potent och supporten man får från Maxxtuning och PPF är suverän så.
Här har det redan flyttat in Skinnstolar men blir så dåliga bilder i garaget så slänger upp en med Sparco stolarna. Brädan förblir flockat, dock så byts dörrsidorna mot fina i skinn som hör till stolarna. Sedan blir det att färganpassa dörrhantagen.
Lite nöje i snöstormen blev att polera bultar och brickor till kamdreven. Även mekat dit min 7,5" Quaife diff idag Ska försöka ta med mig systemkameran ut i garaget någon dag så det blir lite najs bilder.
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE