MrH skrev:MarianaMill skrev:ts007 skrev:Ställer frågan igen då:-) Finns det möjlighet till el? :-)Hej!Ursäkta att jag inte såg din fråga men det finns begränsad tillgång till el så jag sätter upp dig på el.Vill även tala om att föranmälning inte behövs det är bara att komma.Ni är mycket välkomna den 28 Juni!MvhMarianaTänkte komma upp i år så sätt upp mig för el också!
MarianaMill skrev:ts007 skrev:Ställer frågan igen då:-) Finns det möjlighet till el? :-)Hej!Ursäkta att jag inte såg din fråga men det finns begränsad tillgång till el så jag sätter upp dig på el.Vill även tala om att föranmälning inte behövs det är bara att komma.Ni är mycket välkomna den 28 Juni!MvhMariana
ts007 skrev:Ställer frågan igen då:-) Finns det möjlighet till el? :-)
MarianaMill skrev:MrH skrev:MarianaMill skrev:Hej!Ursäkta att jag inte såg din fråga men det finns begränsad tillgång till el så jag sätter upp dig på el.Vill även tala om att föranmälning inte behövs det är bara att komma.Ni är mycket välkomna den 28 Juni!MvhMarianaTänkte komma upp i år så sätt upp mig för el också! Hej!Det gör jag absolut du är välkommen!
MrH skrev:MarianaMill skrev:Hej!Ursäkta att jag inte såg din fråga men det finns begränsad tillgång till el så jag sätter upp dig på el.Vill även tala om att föranmälning inte behövs det är bara att komma.Ni är mycket välkomna den 28 Juni!MvhMarianaTänkte komma upp i år så sätt upp mig för el också!
MarianaMill skrev:Hej!Ursäkta att jag inte såg din fråga men det finns begränsad tillgång till el så jag sätter upp dig på el.Vill även tala om att föranmälning inte behövs det är bara att komma.Ni är mycket välkomna den 28 Juni!MvhMariana
Rille-K skrev:Hej hej...Undrar om det finns lite el kvar till mig också??Mvh Rille
chromegoldcandy skrev:tjäänaförstod att man skulle meddela om man ville ha tillgång till elkan du även sätta upp mig på listan om det finns möjlighetMed vänlig hälsning jägarn
LasseBoman skrev:Hej undrar om man ska anmälas till Ånnaboda träffen eller om det är bara att komma dit ??Med vänlig hälsning, Lasse
MrH skrev:MarianaMill skrev:MrH skrev:Tänkte komma upp i år så sätt upp mig för el också! Hej!Det gör jag absolut du är välkommen!Tack!
MarianaMill skrev:MrH skrev:Tänkte komma upp i år så sätt upp mig för el också! Hej!Det gör jag absolut du är välkommen!
MrH skrev:Tänkte komma upp i år så sätt upp mig för el också!
MarianaMill skrev:LasseBoman skrev:Hej undrar om man ska anmälas till Ånnaboda träffen eller om det är bara att komma dit ??Med vänlig hälsning, LasseHej! Det går jättebra det, ska se efter om jag kan ge dig lite el också.MvhMariana