Varför då inte fixa felet i stället för att hålla på med häxbrygder?
för att jag hittar det inte, har kollat igenom 110% av bilen , gått igenom precis allt jag kan hittar inget som är fel ändå
Kanske anlita någon som kan då.
jag kan min bil tro mej, har även varit inne på service flertal gånger, hc låg på 400 innan, drog ut till en kompis , öppnade huven sen fixade han felet på 30sek , nu ligger hc på 50
Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
för att jag hittar det inte, har kollat igenom 110% av bilen , gått igenom precis allt jag kan hittar inget som är fel ändå
Kanske anlita någon som kan då.
jag kan min bil tro mej, har även varit inne på service flertal gånger, hc låg på 400 innan, drog ut till en kompis , öppnade huven sen fixade han felet på 30sek , nu ligger hc på 50
Schysst, grattis får man väl säga då Ja du verkar ju inte ha kass koll på din bil så det kan räcka med lite fuffens för att komma under gränsvärdena ibland
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
okej prova med att få tag i ett original och kör med det.. lambdamätaren sitter annorlunda på extraktor röret.. kan vara de att den inte mäter rätt då.. men de är vad jag tror. ska prova de själv!
klart Ska bara byta termostat igen för den jag har nu gör så bilen går upp på röd
Så simpla som crx är så är det väl en timmes jobb:) lärde mig skruva i en crx:) Men aja lycka till och glid nu en massa;)
skulle gärna glida hela veckan, men Kan ej, nått har gått på tok, inte en aning om vad det är men tempen stiger så fort motorn blir varm och sjunker ek, så kan ej köra bilen, sen när jag stänger av den ryker det i motorn, fast asså sprutar.kylarvätska typ, verkar vara hål på en slang, ska till verkstad imon iallafall
Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)