3094
Sök

Ska besikta bilen, behöver lite hjälp med avgasvärden

773 Inlägg
12 mars 2014
Crxkoffe skrev:
silversnurran skrev:
Crxkoffe skrev:

klart smile Ska bara byta termostat igen för den jag har nu gör så bilen går upp på röd hmm

Så simpla som crx är så är det väl en timmes jobb:) lärde mig skruva i en crx:)
Men aja lycka till och glid nu en massa;)

skulle gärna glida hela veckan, men Kan ej, nått har gått på tok, inte en aning om vad det är men tempen stiger så fort motorn blir varm och sjunker ek, så kan ej köra bilen, sen när jag stänger av den ryker det i motorn, fast asså sprutar.kylarvätska typ, verkar vara hål på en slang, ska till verkstad imon iallafall smile

Låter ju som toppapackningen:S

847 Inlägg
13 mars 2014
Trådstartare
silversnurran skrev:
Crxkoffe skrev:
silversnurran skrev:

Så simpla som crx är så är det väl en timmes jobb:) lärde mig skruva i en crx:)
Men aja lycka till och glid nu en massa;)

skulle gärna glida hela veckan, men Kan ej, nått har gått på tok, inte en aning om vad det är men tempen stiger så fort motorn blir varm och sjunker ek, så kan ej köra bilen, sen när jag stänger av den ryker det i motorn, fast asså sprutar.kylarvätska typ, verkar vara hål på en slang, ska till verkstad imon iallafall smile

kanske det😕 , hoppas ej det men då är det bara skruva ner hela skiten, men då byter jag nog kolvar o stakar på en gång

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

773 Inlägg
13 mars 2014
Crxkoffe skrev:
silversnurran skrev:
Crxkoffe skrev:

kanske det😕 , hoppas ej det men då är det bara skruva ner hela skiten, men då byter jag nog kolvar o stakar på en gång

Precis byt även till lite vassare kam och på med ett muggenchip:smile sen har du en RIKTIGT rolig bil:)

847 Inlägg
13 mars 2014
Trådstartare
silversnurran skrev:
Crxkoffe skrev:
silversnurran skrev:

Precis byt även till lite vassare kam och på med ett muggenchip:smile sen har du en RIKTIGT rolig bil:)

felet fixat, en skruv som inte var tillräckligt åtskruvad haha

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

773 Inlägg
14 mars 2014
Crxkoffe skrev:
silversnurran skrev:
Crxkoffe skrev:

felet fixat, en skruv som inte var tillräckligt åtskruvad haha

Enkelt är altid bra:)

114 Inlägg
15 mars 2014
Race imot vinterbilen? :-)

847 Inlägg
17 mars 2014
Trådstartare
slice skrev:
Race imot vinterbilen? :-)

haha kanske det smile

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök