2 november 2014
Trådstartare
Jag ursäktar den totala bristen på uppdateringar här på sistone. Jag har haft lite fullt upp med annat.
Jag har som jag tror att jag har nämnt tidigare, ganska många sidoprojekt för stunden. Det här Tot Rod-bygget är egentligen ett av dom, då min stora Tudor är det som jag egentligen vill hålla på med. Ett annat sidoprojekt jag har är att jag håller på att bygga ihop två stycken Penta-motorer åt en bekant. Efter att ha skrotat undan hans två gamla så renoverar jag två st nya för pengarna som jag fick ihop när jag sålde dom gamla motorerna i delar. Sjukt mycket mer jobb än vad jag från början trodde, men jag börjar äntligen se ljuset i tunneln. Såhär ser den ena ut för stunden.
Sjukt drygt när man ska göra två av allt också!
Sen va morsan nere och hälsade på i veckan också. Ytterligare en sak som tar tid
Men som tur är så är hon rätt vass med symaskinen. Såhär ser lillrodden ut idag.
Nu ska jag bara få armen ur och starta upp åbäket. Ska försöka få ordning på gaspedal och bromspedal nu under veckan tänkte jag, sen blir det avgassystem efter det.
Problem är till för att lösas, och lösningar är till för att revolutioneras.
www.dinjacka.se - Kläder för dig som vill bli igenkänd!