ah okej! Så du får inte köra med helburen om den är helbilsgodkänd? Det låter klokt!
Nej precis inte vid reggning iaf. Men iom att jag kan regga bort baksätet (precis som lb reg) så är det lugnt endast okulär kontroll samt vägning
Fan vad gött! kan du inte ha den främre delen som skruvbur? Kan du ju skruva bort det mesta vid besiktning?
Det går säkerligen men halvbur räcker gott och väl ser det som en förstärkning av aktern samt lite extra vikt bak då våra gamla volvobilar är rätt lätta i röva
Nej precis inte vid reggning iaf. Men iom att jag kan regga bort baksätet (precis som lb reg) så är det lugnt endast okulär kontroll samt vägning
Fan vad gött! kan du inte ha den främre delen som skruvbur? Kan du ju skruva bort det mesta vid besiktning?
Det går säkerligen men halvbur räcker gott och väl ser det som en förstärkning av aktern samt lite extra vikt bak då våra gamla volvobilar är rätt lätta i röva
haha ja det låter riktigt klokt! Ja Följer din tråd så jag missar inget!
Väntar på grejerna från Dynotech. Nu letar jag en m90 låda och sen sitter jag och funderar på hur jag ska göra med växellådsbalken Någon som vet om man kanske kan ta växellådsbalken från en 940 eller liknande?
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
http://www.volvoturbo.net/Garagebilder%2023.html Här är en lösning, finns säkert flera lösningar.
Jo har kikat lite på den där, Men det är bara problemet att jag inte har tillgång till svets för tillfället! Men annars får det bli så som det är på bilderna där