2467
Sök

Ny hemsida för bilintresserade tjejer!

FreddeK
10 december 2006
säger bara lycka till!

892 Inlägg
11 december 2006
lundwall skrev:
När jag ser stavningen på forumdelarna och beskrivningarna så förstår jag varför Kvinnor Kan gick i konkurs.

...och du tycker de stavar sämre än vad en del gör på gorg? roll

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

lundwall
11 december 2006
Android skrev:
lundwall skrev:
När jag ser stavningen på forumdelarna och beskrivningarna så förstår jag varför Kvinnor Kan gick i konkurs.

...och du tycker de stavar sämre än vad en del gör på gorg? roll

Absolut inte. Men de som stavar så får inte lägga upp forumdelar smile

Sleeper
3 084 Inlägg
11 december 2006
låter som nån från feministpartiet som aldrig haft en kille gjort den sidan lol?!?!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

the one and only
73 Inlägg
11 december 2006
Trådstartare
Jag vill inte ta nån sida här.

Personligen så röstade jag för att killar skulle kunna bli medlemmar, men det var inte så många andra som tyckte så.

Btw så undrar jag vilka killar som vill vara medlemmar på en sida som heter raceCHICKS wink.. Och om det nu är så himla jobbigt med en sida för bara tjejer så är ni nog välkomna att göra en för endast killar..

Sen angående att bli medlem under ett tjejnamn så är väl inte det så svårt, men ganska patetiskt i mina ögon. Det är ingen som är tvingad att bli medlem, inte heller tjejer. jag blev bara ombedd att göra lite reklam så nu har jag gjort det!

873 Inlägg
11 december 2006
mikaela skrev:
Btw så undrar jag vilka killar som vill vara medlemmar på en sida som heter raceCHICKS wink..

Du har rätt...
Jag rejsar ju inte så mycket.

Don't get mad, get even.

Bilnörd...
310 Inlägg
11 december 2006
Jag kan inte registrera mig. Ser inte bilden med koden som man ska skriva in. Det är bara ett rött kryss...

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

the one and only
73 Inlägg
11 december 2006
Trådstartare
Sandra skrev:
Jag kan inte registrera mig. Ser inte bilden med koden som man ska skriva in. Det är bara ett rött kryss...

Hade ockdå det problemet först! Men det gick när jag prova igen..

Bilnörd...
310 Inlägg
11 december 2006
Har testat både igår och idag flera gånger.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

the one and only
73 Inlägg
11 december 2006
Trådstartare
Sandra skrev:
Har testat både igår och idag flera gånger.

Jag har sagt till hon om är admin, återkommer!

FreddeK
11 december 2006
känns lite flummigt att ni håller på med inloggningsfrågor och grejs för racewithoutdicks .se via garaget.org som är en toppensida. maila varandra istället tycker jag!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
12 december 2006
Wicca skrev:
en sak bara, vad skulle hända om det kom en Boys only sida? big_smile

då är det diskriminering...

Freddeponken skrev:
känns lite flummigt att ni håller på med inloggningsfrågor och grejs för racewithoutdicks .se via garaget.org som är en toppensida. maila varandra istället tycker jag!

japp, det är ju som om aftonbladet skulle annonsera i GP gratis... sånt hör inte hemma här enligt min mening.

man lever bara en gång så lev väl!

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
13 december 2006
värst va negativa alla blev då... ja är medlem på www.racechicks.se och tycker att folket där verkar va kanonbra.. tycker bara det är kul med en sida enbart för tjejer då alla andra forum är mansdominerade..

//Silverpilen\\

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
13 december 2006
Tja, vad säger man. Jag tycker att det låter alldeles ovanligt korkat, men visst, det står var och en fritt att lägga upp vilka forum man vill.

Om vi ser det såhär; garaget.org blev plötsligt en sida där enbart killar är välkomna. Alla tjejer kastas ut med motiveringen "vi vill kunna vara ifred". Det skulle ni naturligtvis inte acceptera, eller hur? Men det är precis lika idiotiskt resonerat.

Jag är faktiskt lite nyfiken på vad det är som gör er som grupp så unika att ni helst inte vill diskutera bilar där det även råkar finnas killar? Rent spontant tycker jag nämligen att tjejer verkar bemötas schysst och vänligt åtminstone på garaget, men jag kanske har fel.

Edit: Jag kommer inte åt er fina community, antagligen hade det funkat om ni valt nåt mer alldagligt domännamn. Det här är vad jobbfiltret har att säga om saken..   big_smile

----

Åtkomst stoppad
(English text below)

Åtkomst har stoppats till webbplatsen http://www.racechicks.se/. Den är klassad som kategori Sex.

Volvokoncernen ger åtkomst till ett urval av webbplatser genom sin internettjänst. Andra kategorier av webbplatser är stoppade.
Senast redigerat av pUs (13 december 2006)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
13 december 2006
CLG_87 skrev:
värst va negativa alla blev då... ja är medlem på www.racechicks.se och tycker att folket där verkar va kanonbra.. tycker bara det är kul med en sida enbart för tjejer då alla andra forum är mansdominerade..

Ja, men varför är du då medlem här?

Är du här för att du gillar bilar och att det är kul att snacka om bilar, eller är du här för att prata med tjejer som nåt sorts självändamål?

Jag får liksom inte ihop det. Jag tycker det är skoj att snacka med folk och jag skiter faktiskt i vilket kön alla andra har.
Senast redigerat av pUs (13 december 2006)

9 108 Inlägg
13 december 2006
Äh låt dom ha en egen sida, vad gör det? Dom lämnar ju inte oss på garaget för den precis. Tycker bara det är kul att dom engagerar sig.

2 594 Inlägg
13 december 2006
MilleN skrev:
Äh låt dom ha en egen sida, vad gör det? Dom lämnar ju inte oss på garaget för den precis. Tycker bara det är kul att dom engagerar sig.

håller med rätt inställnig förstår precis varför man gör en sån sida smile
pus och lundwall va inte så neggativ hela tiden !!

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
13 december 2006
pUs skrev:

Är du här för att du gillar bilar och att det är kul att snacka om bilar, eller är du här för att prata med tjejer som nåt sorts självändamål?

Jag får liksom inte ihop det. Jag tycker det är skoj att snacka med folk och jag skiter faktiskt i vilket kön alla andra har.

jaa du... jag har inget bra svar på varför jag är medlem här.. är dock aldrig inloggad.. igår var första gången på säkert ett halvår...  men jag tycker iaf att det är jävligt kul att vi tjejer har en egen sida där vi kan prata om våra bilar... men i mina öron låter det mest som ni är avundssjuka på våran sida..

//Silverpilen\\

2 594 Inlägg
13 december 2006
CLG_87 skrev:
pUs skrev:

jaa du... jag har inget bra svar på varför jag är medlem här.. är dock aldrig inloggad.. igår var första gången på säkert ett halvår...  men jag tycker iaf att det är jävligt kul att vi tjejer har en egen sida där vi kan prata om våra bilar... men i mina öron låter det mest som ni är avundssjuka på våran sida..

det handlar nog inte om avundsjuka utan att vissa män har svårt att se det ur det kvinnliga perspektivet.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 december 2006
Sicken het diskution det blev här då ^^ orka bry sig om dom har ett eget forum.. jag tycker det är lite tråkigt faktisgt.. vore mkt trevligare om dom umgicks med killarna på forum o träffar osv.. men men

Bmw osv..

Sök