O
8power skrev:
Prem laggd!
![smile](img/smilies/smile.png)
Tackar!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
En liten
Update så här en måndag eftermiddag!
Projektet kommer emellanåt att spåra ur med lite annat smått och gått! Förra veckan hämtade jag denna trevliga mobilhållaren från iottie på posten! Tyvärr så kommer den ersättas mot brodit-hållaren senare
![https://www1.garaget.org/gallery/images/204/203983/203983-f4da55da3e6d9cc69eb777699fc21dc0.jpg]()
Och nej, den behöver ingen monteringsplatta
![wink](img/smilies/wink.png)
Hur som helst så rekommenderas den varmt!
Beställningar Nu på eftermiddagen passade jag även på att beställa hem 92st LED lampor för innerbelysningen i bilen. Kommer ju självklart inte att slänga in alla i bilen, men alltid bra att ha reserver eller?
Dioderna beställda från eBay.Och som tidigare nämnt så väntar jag fortfarande på den där bygeljäveln.. Alla beställningar som har gjorts så är det alltid något som skiter sig
typiskt.. Men, men.. Synd att man har inte har is i magen.
Tester och resultatTester på stereon har också gjorts. Jag måste skryta med att det blev sjukt bra! Stereon och rattkontrollerna kommunicerar bra med varandra och man får verkligen en känsla så nära "OEM" man kan komma.
Däremot så stör jag mig på på att tändningslåset styr om stereon ska vara till eller från.. Detta kanske jag kommer att justera med att sno styrström någon annanstans i bilen
Min bedömning efter att ha provat grejerna efter några turer med bilen:+ UNIKAn, snabb respons från knapptryck till att signalen går fram till stereon.
+ Knapparna: Svar/lägg på, byta mellan låtar/kanaler, Höja och sänka volym fungerar klockrent.
Det enda minus jag kan ge är att installationen i sig var lite klurig att sätta sig in i. Jag började studera hur bilens system var byggt och satte mig in i vilka anslutningar och kontakter som skulle utnyttjas.. Där efter kunde jag se mönstret och förstå instruktionerna som medföljde UNIKA-kittet, vi får hoppas att min guide blir lite mer lättläst än så
![smile](img/smilies/smile.png)
Som sagt, det kommer fler roliga påhitt i projektet! Se till att inte missa något
![wink](img/smilies/wink.png)
Ha det gott! //Kittaman