La upp lite bilder men gjorde aldrig någon update, inget stort på gång iallafall än! men här kommer väl lite små krafs jag gjort!
Den ''nya'' fronten. A4 s-line.
Bytte en stund för att kika:
Nya dimljusgaller s-line.
Gjorde en efterlängtad rear-wiper delete. äntligen rök den jäveln!
Sedan skulle jag ge mig på att tona framrutorna igen då skulle skiten av för bästa resultat, men det blev återigen inte 100% så det skall lämnas bort eller pröva någon annan film än biltemas skit. Hörde dock av Tom att biltema hade en lite bättre variant som man kanske skulle kunna pröva!
Resultatet.
Sedan åkte dem nya dekalerna från VAGIS på bak!
Prövade även tona bakljusen: Osäker på om jag ska köra på det eller inte. Cleant utan!
Här använde jag mig av biltemas matta strålkastartoning och tycker den är helt ok att jobba med.
Slutet på förra veckan körde jag upp lite grejer för lackering.
Efter det var gjort så hade jag ju en skärm och fronten kvar på bilen så bara till att riva!
Äntligen bort med det trasiga skräpet också!
ena skärmen borta!
Den som var hel och fin som ska lackas om.
Blev tomt här..
Sedan såg jag en snygg uppdatering som man kunde göra hyfsat enkelt som ger ett lyft!
Köpte mig en S6-vxl spak (S7, RS6?) som med lite små modifikationer passar direkt och en helt annan känsla!
Nya till vänster gamla till höger.
Där flög den i!
Sedan slutade med att jag kastade på takräckena på bilen och körde upp fronten till lackerings firman på taket haha!
Nya huven som kom från tyskland ligger redo för lack!
Där står vi idag!
Jag har även inhandlat ett par coilovers så den äntligen ska ner i backen! Märket blev det billiga och ''kända'' TA Technix, som jag skrivit i första inlägget så finns det en del framtidsplaner som kommer komma till ytan när fronten är renoverad och färdig! bland dom tankarna så finns luftfjädring med därför jag inte la någon vikt vid ett par ''kvalitets'' coilovers!
Liten lista som ska göras närmsta tiden:
Byta frontkorg
få delarna från lackering.
montera coils.
Samt få lite fitment på grejerna!
Snart blir det eventuellt bil igen!
Mvh Billing.