Du har väl lmm på rätt sida nu? Nej du kan inte köra 16v boxar, varför ska du göra de? Läste igenom tråden snabbt för ett tag sen så minns ej dina planer
Nej nu är den ju på vänster sida och jag ska ju ha den på höger
Aha trodde vi pratade 760,,
Jaha okej.... Så tycker du det är bättre att lägga den i 760in med Lh 2.2 turbo sytemet?
Nej nu är den ju på vänster sida och jag ska ju ha den på höger
Aha trodde vi pratade 760,,
Jaha okej.... Så tycker du det är bättre att lägga den i 760in med Lh 2.2 turbo sytemet?
Hmm menar du 16v turbo e de bättre i 740n då den har 2.4, lmm mätarkablen förlänger du smidigt! Och i den kabelhärvan funkar ju vanliga turbo boxar från tex 940 turbo
Jaha okej.... Så tycker du det är bättre att lägga den i 760in med Lh 2.2 turbo sytemet?
Hmm menar du 16v turbo e de bättre i 740n då den har 2.4, lmm mätarkablen förlänger du smidigt! Och i den kabelhärvan funkar ju vanliga turbo boxar från tex 940 turbo
Okej perfekt då kommer motorn hamna i den! Perfekt när en som kan är med och följer projektet!
Jag har nu bestämt mig för att skippa original elen och istället satsa på ett eftermarknads system istället! Så under tiden som jag spara ihop pengar till de tänkte jag göra lite andra grejer för att fördriva tiden lite Vilket sprut det blir är inte 100% ännu så ge gärna tips om nått bra, prisvärt och hyfsat enkelt system
-fixa till motorrummet snyggare och sedan lacka -riva ut all inredning och asfaltsmattor -måla kupen vit -klippa om elen så att det bara är lyse och inte massa el till motorn osv.
Och bli den inte såld så får den stå kvar tills jag kommer på nått att göra med den. för jag har fixat all rost på den nu så den är klar för besiktning