Hej! Inte hänt mer med bilen än att den rullar på! Var på Öland i helgen hade det gött! Det har kommit lite paket till mig, inga stora grejer men ändå bra att ha
Eftersom jag fick fel ET-mått (Se tidigare inlägg) på mina fälgar så fick jag idag 5mm spacers ifall jag vill ha ut dem lite mer i framtiden.
BILVÅRD är aldrig fel! Så hoppas tvättandet blir ett rent nöje framöver
Jobbar tyvärr hela helgen som kommer så lär inte ha så mycket tid över, men man vet ju aldrig:)
Varit dåligt med uppdateringar nu och anledningen till det är att jag och tjejen letar hus så pengarna får man hålla hårt i.. Jag hoppas ni har överseende med detta men rätt vad det är så kickar jag igång med lite mer uppdateringar till Saaben
Hade tråkigt en dag så tog och rengjorde spjällhuset! Tog en gammal vit T-shirt och sprayade på med bräkleen. Måste säga att det var smutsigare än vad det ser ut så det gjorde nog susen.
Före: Efter:
Sen tog jag även runda i motorrummet och städade av vägdammet
Följer!:-) ang luftburken när du borra blev det skillnad?!:-) sugen och prova men var kan man köpa en ny om man vill ha en " hel " liggandes?:-) hittar inget på bildelsbasen eller Mekonomen?
Följer!:-) ang luftburken när du borra blev det skillnad?!:-) sugen och prova men var kan man köpa en ny om man vill ha en " hel " liggandes?:-) hittar inget på bildelsbasen eller Mekonomen?
Välkommen! Man får mer sugande ljud och mer dumpljud Den enda jag hittar efter en snabb sökning är denna https://www.maptunparts.se/motordelar/i … ering.html Oklart vad exakt det är för skillnad på denna och original dock?
Välkommen! Man får mer sugande ljud och mer dumpljud Den enda jag hittar efter en snabb sökning är denna https://www.maptunparts.se/motordelar/i … ering.html Oklart vad exakt det är för skillnad på denna och original dock?
Riktigt bra fråga man ser inte något precis :-) osäker om man sla borra eller ha öppet filter från bsr?:-/ svårt speciellt om det skadar lmm.
Det bästa med denna modifieringen är att man använda originalfilter och slippa hålla på och rengöra. Men kör du trimmat så kanske man behöver sportfilter=) Luftboxen från Hirsch har slitsade öppningar istället för runda, så man kan säga att det ger samma sak.