Totalrenovering av vw split bus type 2 T1 RHD 1962.Elsystemet ska bytas från 6v till 12v motor från 1200cc till 1500cc framöver blir det en massa förbättringar :)
JohnWayne skrev:Snyggt jobbat, as always
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Snyggt jobbat, as always tackar tackar börjar känns som en hel buss igen
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Snyggt jobbat, as always tackar tackar börjar känns som en hel buss igen Har du funderat på nåt färgalternativ?
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:tackar tackar börjar känns som en hel buss igen Har du funderat på nåt färgalternativ?Två delad me vit övers sen kanske någon goo grön.väldigt svårt att välja
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:tackar tackar börjar känns som en hel buss igen Har du funderat på nåt färgalternativ?
Dr_snuggels skrev:tackar tackar börjar känns som en hel buss igen
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Har du funderat på nåt färgalternativ?Två delad me vit övers sen kanske någon goo grön.väldigt svårt att väljaDet fanns väl en hel del färger och färgkombinationer
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Har du funderat på nåt färgalternativ?Två delad me vit övers sen kanske någon goo grön.väldigt svårt att välja
JohnWayne skrev:Har du funderat på nåt färgalternativ?
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:Två delad me vit övers sen kanske någon goo grön.väldigt svårt att väljaDet fanns väl en hel del färger och färgkombinationer jaa inge bra när man väl kommit så lång kommer ju få beslut ångest deluxe
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:Två delad me vit övers sen kanske någon goo grön.väldigt svårt att väljaDet fanns väl en hel del färger och färgkombinationer
Dr_snuggels skrev:Två delad me vit övers sen kanske någon goo grön.väldigt svårt att välja
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Det fanns väl en hel del färger och färgkombinationer jaa inge bra när man väl kommit så lång kommer ju få beslut ångest deluxe Det är mycke möjligt
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Det fanns väl en hel del färger och färgkombinationer jaa inge bra när man väl kommit så lång kommer ju få beslut ångest deluxe
JohnWayne skrev:Det fanns väl en hel del färger och färgkombinationer
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:jaa inge bra när man väl kommit så lång kommer ju få beslut ångest deluxe Det är mycke möjligt det är hopplös kommer nog bli galen både en och två gånger innan ja bestömt mej hmmm
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:jaa inge bra när man väl kommit så lång kommer ju få beslut ångest deluxe Det är mycke möjligt
Dr_snuggels skrev:jaa inge bra när man väl kommit så lång kommer ju få beslut ångest deluxe
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Det är mycke möjligt det är hopplös kommer nog bli galen både en och två gånger innan ja bestömt mej hmmm Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Det är mycke möjligt det är hopplös kommer nog bli galen både en och två gånger innan ja bestömt mej hmmm
JohnWayne skrev:Det är mycke möjligt
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:det är hopplös kommer nog bli galen både en och två gånger innan ja bestömt mej hmmm Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra hehe det är lungt.Men vit överst och det lutar mest mot en grönnyans
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:det är hopplös kommer nog bli galen både en och två gånger innan ja bestömt mej hmmm Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra
Dr_snuggels skrev:det är hopplös kommer nog bli galen både en och två gånger innan ja bestömt mej hmmm
JohnWayne skrev:Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra hehe det är lungt.Men vit överst och det lutar mest mot en grönnyans Kan bli snyggt. Blir den originalskick annars?
Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra hehe det är lungt.Men vit överst och det lutar mest mot en grönnyans
JohnWayne skrev:Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra
Bob-Miller skrev:Dr_snuggels skrev:JohnWayne skrev:Jag vill ju inte sätta mer press på dig, men det är det absolut viktigaste valet du kommer att göra hehe det är lungt.Men vit överst och det lutar mest mot en grönnyans OLIV grön,hehe vit stjärna med.....
bbellman skrev:Mangogrön uppe och mörkgrön nere så blir det perfekt
Dr_snuggels skrev:bbellman skrev:Mangogrön uppe och mörkgrön nere så blir det perfekt åh ja mangogrön gillar jag nu går tankarna hårt i mitt huvud hhehhe
Niknar skrev:Dr_snuggels skrev:bbellman skrev:Mangogrön uppe och mörkgrön nere så blir det perfekt åh ja mangogrön gillar jag nu går tankarna hårt i mitt huvud hhehhe Mangogrön är min favorit också, är så 1950-60 tal 😀
bbellman skrev:Niknar skrev:Dr_snuggels skrev:åh ja mangogrön gillar jag nu går tankarna hårt i mitt huvud hhehhe Mangogrön är min favorit också, är så 1950-60 tal 😀http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/e … s-l225.jpg Fast en lite mörkare nyans där nere. Supersnyggt!
Niknar skrev:Dr_snuggels skrev:åh ja mangogrön gillar jag nu går tankarna hårt i mitt huvud hhehhe Mangogrön är min favorit också, är så 1950-60 tal 😀
Dr_snuggels skrev:åh ja mangogrön gillar jag nu går tankarna hårt i mitt huvud hhehhe
Niknar skrev:Hittade denna länk med färger för vw före 1967. Dock verkar vissa färger lite annorlunda än i verkligheten.http://www.pre67vw.com/colours/Default