Tjena! Fan va roligt o se att man inte kommer bli ensam i vinter med om606 med överladd i en Volvo. Jag har varit dålig på att uppdatera min garaget profil på sistone. Har en 245-80 reggae med 603 sug förtillfället är den min brukis.. Men har köpt en motor som bör komma ifrån irland(eBay). Vi ser ut att ha samma tanke med drivlinan. Jag ska lämna min pump till Göran på dieselmeken och byta till 8mm.. Men jag får ta mig tid och lägga upp ett projekt jag med.. Detta kommer följas 5/5 kör på bara jävligt kul att se! Mvh Victor Gbg
Roligt att läsa, tror det kommer bli bra 😉
Var i Halmstad igår kväll & köpte lite grejer Var meningen att bara köpa usa stöten men när jag kom in i hans garaget stog det en usa front också Sen köpte jag ett par 760 ljus som jag ska göra vid
Kommer bli fint en en liten plåt på har skickat till transportstyrelsen så får se vad dom säger om det Test monterade usa front innan jag sålde den igen Börjat med baljorna i motorutrymmet nu, gamla baljan som satt där. Fräscht med ny plåt Ut kapat & redo för fräsch plåt.
Vatt dålig på att uppdatera men nu kommer bilder som har hänt 😄
Lagat andra batteri baljan nu också. Har även fått i glasluckan 😄 Köpte ett innertak ifrån en 960 ist. Tog bort lampan så jag kan då upp bågen ännu längre upp 😉 Blev skit bra & lägga igen nålet. Nu är taket glätt & redo för montering 😊
Kapade bort hålen till tankröret då jag ska köra fuelcell 😊 Lagade även den rost som fanns kvar i skuffen också 😊 Tråget omsvetsat men ska byggas om igen då jag inte ska köra med lut på motorn :p
I nuläget väntar jag på att växellådan ska bli svetsad så jah kan börja bygga motorfästena 😉
Kommer ladda upp lite bilder på vad som hänt men det är inte så mycket.. Ska byta garage nu i månadsskiftet så har börjat packa ihopa alla mina grejer. Men kommer börja uppdatera när jag flyttat in i det nya garaget
Hade i motorn för att se hur det blev med tråget & balken men blev inte som tänkt så jag fick köpa nytt tråg som ska svetsas om.. Original vs ombyggt Fått lite delat blästrade blev att måla dom i blanksvart färg Monterade dörrar då den ska iväg & få nya skärmkanter och tröskellåder Bilen iväg lämnad kommer uppdatera mer när bilen är tillbaka