Man va, konstigt att det tar i coilsen med dom måtten ju! Är ju ganska standard mått man kör på våra bilar.
Tyckte också de.. Men efter att ha googla runt lite så är jag inte ensam om att haft problem med det .. Menmen bara att lägga en beställning på längre pinnbultar så blir det nog bra
Väldigt dåligt uppdaterat nu.. Men jobbar mycke atm så dåligt med tid för att vara i garaget .. Men bara att hålla ut denna veckan sen blir det full fart! beställt hem 20mm spacers så jag får ut bakfälgarna så kommer nog få köra rätt goo camber för att kunna åka lågt med hjulen en bit utanför skärmkanterna
Ikväll stog det toning på listan.. Phuh hade glömt bort hur tråkigt det är att tona.. Körde nästan klart allting, lämnat en ruta som jag ska göra imorgon då lusten inte fanns längre att sitta och pilla.. Blir iaf 45% runtom så det blir ganska ljust , känns mer cleant med ljust än mörkt
Om någon funderar över ny dubbeldin så rekommenderar jag starkt denna! Riktigt bra och dessutom sjukt snyggt när du får upp apparna från iPhonen i stereon och kan styra samtal,sms,gps,Spotify mm.. pioneer sph-da120 Heter den förövrigt !
Hamnade visst på förstasidan, de va ju skoj Har dessvärre stött på ett problem i bygget.. Skulle i med dom nya sportstolarna men blir inte riktigt klok på hur jag ska göra med fästena, nån som har satt i eftermarknads stolar i sin Impreza som kanske kan hjälpa till på travet och berätta hur ni har gjort?