tror inte nån skulle köpa den för 1 490 000:- .. jag skullee ALDRIG betala så mycke för en Volvo..
Finns säkert någon som är i behov av en sådan bil och för dom så är priset inte det väsentliga. Att inte du skulle betala så mycket för den är uppenbart, du har helt enkelt inte råd med bilen.
Hur funkar det med däcken på en skottsäker bil? Borde fortfarande gå att punktera dom..
Fungerar utmärkt, däcket blir inte platt som vanliga däck vid punktering.
finns däck för just sånna här bilar som då går att köra på i typ några kilometer helt punkterade så dom kan komma från plasten där själva gärningsmännen finns .
Hur funkar det med däcken på en skottsäker bil? Borde fortfarande gå att punktera dom..
Fungerar utmärkt, däcket blir inte platt som vanliga däck vid punktering.
finns däck för just sånna här bilar som då går att köra på i typ några kilometer helt punkterade så dom kan komma från plasten där själva gärningsmännen finns .
Annars kan ju någon messa å fråga säljaren lite
Ja de finns såna....såg ett avsnitt på Topgear när du prövade såna däck. Dom prövade bilen runt en bana med hela däck. Efter de så borrade dom några hål i däcken och körde ett varv till. Bilen var faktiskt inte mycket långsammare med däck som var sönder.
Som ni redan har sagt så bör den vara ägnad för någon med behov att vara skyddad, som till exempel någon viktigpetter till minister etc. Angående däcken så har jag sett att det finns däck med en plast-skena innnför däcket som fungerar som ett extra-däck så att inte däcket faller ihop. Förmodar att det är ganska fina stålradialdäck också med "stålväggar" på båda sidorna.
tror inte nån skulle köpa den för 1 490 000:- .. jag skullee ALDRIG betala så mycke för en Volvo..
Nä varför skulle du köpa en B6:a? Jag skulle påstå att 1,5mille är billigt när de handlar om klass B6.
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!