Jag har tappat en kardanaxel på motorväg 40 mil hemifrån. Det sa pang utav bara helvete under bilen kan jag säga. Vi hittade den aldrig. Tur att ingen fick den på sig, det var åkrar runt om men någon bonde bör ha blivit fundersam.
Hade lånat bilen av mamma för att hämta en trimmad motor i Helsingborg, och lyckades köra hem tack vare fyrhjulsdriften på bilen. Men det var en jobbig resa...
Sedan har jag måååånga kändisrelaterade saker, men det är ju genom jobbet så jag vet inte om de räknas. Bland annat har jag plåtat en privat fest med JustD i Skövde, som avslutades med att inte mindre än sju piketbussar utrymde tvårumslägenheten på över sjuttio personer.... Undrar än idag var de hittade så många piketer?
Och jag har åkt med Rocktåget på en premiär, med alla artister ombord. Men som sagt, det är genom jobbet, så jag vet inte om det räknas.
Sambons knasigaste merit måste ändå vara att somna i ett cykelställ inbäddad i en cykel. När han vaknade tog det flera kvarter innan har visste i vilken stad han befann sig...
Ah, kom på en sån där kändis i släkten också - när jag var mellan fyra och åtta år bodde min pappa ihop med Thed Björks moster! Om nu någon vet vem han är, körde väl bland annat formel 3 och den där yngre versionen av STCC för några år sedan... Vi var i alla fall styvkusiner för hemskt många år sedan och jag har bilder när han kör plastbil...
// Ellen
*mår inte bra, därför är jag uppe mitt i natten fast jag vill sova!*