Fick tag i Golf 3 colour concept Recaro stolar som jag ska antingen färga om eller sy om mitt delen på. Har baksäte från Polo colour concept på G oxå:cool:
De där blåa var man så fruktansvärt avundsjuk på förr i tiden, ville ha sådana på min Mk2 men hittade aldrig annat än till ockerpriser. Lätt snyggaste eftermarknadsbakljusen!
De där blåa var man så fruktansvärt avundsjuk på förr i tiden, ville ha sådana på min Mk2 men hittade aldrig annat än till ockerpriser. Lätt snyggaste eftermarknadsbakljusen!
På ebay ligger dom för runt 4000:- knep dom för 900:-
Det är inte länge man får va glad!!! Dom blå bakljusen vart jag blåst på. Kom överens om pris och frakt och allt. Sen senare säger PUNDAREN att det började komma bud...... ÄN ÄR INTE SISTA IDIOTEN FÖDD!!!!
Snart skall den på. Väntar på dimljusen bara. Det svarta lackat med strukturfärg från www.tipro.se och blev verkligen likadant som en ny olackad nopprig plastyta
Renoverade spindlar, skivor, ok-hållare och sköldar, blästrade och lackade med 2k i RAL 5012 Skall bygga om från trummor till skivor bak med GreenStuff belägg
Skivbromskonverterad nu. Väntar på belägg. Skall montera nya bromsrör bak och byta bromskraftfördelaren enligt bilprovningen Och JA. Jag SKA byta dämpare och allt. Är beställt