3174
Sök

Alla hjärtansdag!! vilket dumt påfund!!

FreddeK
14 februari 2007
tycker det är fjolligt! vill jag visa min kärlek gör jag det närsomhelst...varsomhelst! tänker inte ha en speciell dag om året för att göra det!

253 Inlägg
14 februari 2007
Jag gillar alla hjärtans dag. Hade man inte haft JUST den här dagen hade man hela tiden skjutit upp köpet av blommor/choklad. Nu finns den dagen då man kan ta henne till en restaurang, vara lite romantisk (rosor+mp3 spelare så att hon kan träna till musik, fick det bli från min sida)

Och angående alla singlar. Det är synd om dessa, men jag kan inte tycka synd om alla i samhället, vissa har inte bilar att meka med/styla/trimma, inte ofta man tänker på dom när man står på Vallåkra/Elmia vad det nu är.

Jag tycker att min tjej står ut med mycket: Mina resor till utställningar, cashen som jag lägger på bilen, tiden framför datorn osv. Då är det inte mer än rätt att jag offrar pengar+kärlek+romantik en dag / år som är inbokad så att säga (spontana grejer räknas inte smile)

873 Inlägg
14 februari 2007
Mafghan skrev:
jag vet inte med er.....men mitt "fruntimmer" köper nåt till mig också roll

Jo.
Det är ju "Alla" hjärtans dag.
Inte kvinnors hjärtans dag.

Tycker också om att få blommor och grejer.
smile

Don't get mad, get even.

455 Inlägg
14 februari 2007
sommar året runt i sverige de skulle va livet=)

137 Inlägg
14 februari 2007
Ah äntligen en till "högtid" att supa sig packad.

"Shackle-razzle-futzal-craz"

7 120 Inlägg
14 februari 2007
Terminarthur skrev:
En annan ska precis möblera om lite, lägga fram en massa ljus, sätta på mig förklädet och förbereda den extremt romantiska middagen jag lagar tills min tjej kommer hem kl 15.00. 3 rosor väntar tillsammans med ett alla hjärtansdagkort som jag själv gjort och en parfym jag minns att hon sa att hoin tyckte om för typ 2 månader sen.

Det enda jag behöver göra är att hitta min manlighet som jag tappade någonstans under vägen på vårt 8 månader långa förhållande... big_smile

Läste detta prick klockan 15.00 big_smile

Men alla-hjärtans dag är väl sådär.

9 Inlägg
14 februari 2007
Gaaah.. Typiskt.. Hon slutar inte förrän kl. 18.00.. O här har jag varit färdig med middan. Det är därför vi killar inte ska överraska med middagar! Nu kommer det bli micromiddag istället.. Bara inte rosorna dör.. Det hade inte förvånat mig dock.

Men hon sa igår att hon hade köpt något till mig också. Det är ju bra. "Det har med bilen att göra" sa hon, det är ännu bättre. tongue

O så fyller hon år om typ 2 veckor. Då måste jag gå igenom skiten igen.. big_smile

1 163 Inlägg
14 februari 2007
MORT skrev:
Ah äntligen en till "högtid" att supa sig packad.

Hehehe... smile

Själv så slipper jag firandet då flickvänen går i skola 8mil härifrån. Hade ju kunnat dra dit men ser ingen större mening i det.

Tycker som vissa andra här att det är en rättså onödig högtid...

Men kommer köpa några rosor på fredag i alla fall, flickvännen är trots allt väldigt romatiskt lagt. tongue
Senast redigerat av NightCruiser (14 februari 2007)

215 Inlägg
14 februari 2007
Jag va snäll o köpte med mej en ros o en chokladask hem efter jobbet. troru man fick något tillbaka ? jo en dammsugare i näven hmm åkte på storstädningen*suck* romantisk min tjej är....

4 571 Inlägg
14 februari 2007
Tycker det är en bra ide för jag fick nyss lite godis på jobbet, gratis e gott big_smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 februari 2007
Klart man gjorde nåt för tjejen idag.
Gjorde nåt som knappt kostar nåt alls, men som är jättepersonligt. Tycker det är viktigare med nåt riktigt personligt (billigt som dyrt) än att köpa nåt opersonligt som man kan ge till vem som helst egentligen...

Fick en liten sak av tjejen också smile

Men jag håller med många andra, är inte direkt en "fan" av denna dag...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

.......
2 655 Inlägg
14 februari 2007
ghost_boy83 skrev:
vilket jäkla påfund vart kommer dan i från?

helt värdelös man ska köpa en massa till sina fruntimmer bara för dom skall va glad
tänk på alla dom som inte har nån att dela dagen med!!

tycker dan blir så förstorad man får en massa sms att man ska skicka visst många annars kommer knäcke häxan typ (ni förstår)

trött på att man skall ha vissa dagar för att visa att man tycker om nån, blommor och choklad kan man köpa vilken dag somhellst

håller me dej totalt. ta bort denna dag...

.......
2 655 Inlägg
14 februari 2007
NoCooL skrev:
Jag va snäll o köpte med mej en ros o en chokladask hem efter jobbet. troru man fick något tillbaka ? jo en dammsugare i näven hmm åkte på storstädningen*suck* romantisk min tjej är....

haha, du kanske får nått bra inatt då iställe tongue

873 Inlägg
14 februari 2007

Don't get mad, get even.

16 Inlägg
14 februari 2007
Hahaha... smart käring du har:P

161 Inlägg
14 februari 2007
Och jag blev singel för ca 30 min sen hmm

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

Neerd
1 596 Inlägg
14 februari 2007
Turbopinglan skrev:
Och jag blev singel för ca 30 min sen hmm

Nää seriöst?? du med? haha då är vi iaf 2 om saken:P

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
14 februari 2007
...och ni gjorde inte slut med varandra...? wink

Seriöst; tråkigt att höra, taskig dag att välja kan man tycka. Sköt om er! smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Neerd
1 596 Inlägg
14 februari 2007
vulture skrev:
...och ni gjorde inte slut med varandra...? wink

Seriöst; tråkigt att höra, taskig dag att välja kan man tycka. Sköt om er! smile

// Ellen

haha jag tycker det är ganska komiskt:P haha vilken bra dag för att bli singel^^

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

519 Inlägg
14 februari 2007
"Vad är det som flyter omkring i min grogg" -Bart
Som sagt, alla hjärtansdag är bara ytterligare ett tillfälle att supa på big_smile

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök